וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכל רוזין על אצילי: "ברור שלא מדובר בהתנצלות כנה"

חברת הכנסת ממרצ העבירה ביקורת ב-103FM על זימונו של השחקן לנבחרת. דובר ההתאחדות שלומי ברזל התראיין גם הוא והשיב לביקורות: "היה ברור שלא כולם ימחאו כפיים"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:2 (חצי גמר גביע הטוטו)/ספורט1

חברת הכנסת ויו"ר סיעת מרצ מיכל רוזין עלתה הערב (שני) לשידור ב-103FM והביעה את עמדתה בנושא חזרתו של עומר אצילי לסגל נבחרת ישראל, חרף פרשת הקטינות שבגינה אף שוחרר ממכבי תל אביב. "זאת התנצלות כללית ומעורפלת כדי שיוכל לשחק בנבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל עושה טעות", טענה, "אני מתכוונת לפנות להתאחדות לכדורגל ולשר הספורט בנושא. ברור שלא מדובר בהתנצלות כנה, אם הייתה כנות בדבריו זה היה קורה כבר לפני שנה".

האזינו לדבריה של רוזין

גם שלומי ברזל, ראש מערך ההסברה של ההתאחדות לכדורגל, התראיין הערב בתכנית הספורט ב-103FM והתייחס לביקורות הרבות בשעות שאחרי ההודעה על חזרתו של אצילי לסגל נבחרת ישראל. בהתאחדות לכדורגל הבהירו לכל אורך הדרך כי אצילי יזומן לסגל הנבחרת אם המאמן וילי רוטנשטיינר ירצה בכך, אולם התנו את שובו בהתנצלות פומבית. כעת, לאחר שההתנצלות הייתה לקונית לדעת רבים ועוררה ביקורת בציבור, הגיעה הסבר רשמי נוסף מצד ההתאחדות.

"אנחנו מבינים שעומר אצילי לא מתנצל על רצח ארלוזורוב וגם לא על קריסת הבנק למסחר - כולם יודעים על מה הוא מתנצל. זה היה ברור שלא כולם ימחאו לו כפיים, כי ישנם גם ציניקנים, טהרנים, כאלה שמאמינים בזה, אי אפשר לרצות את כולם בהתנצלות", אמר ברזל כשנשאל על מה בעצם התנצל הקשר, שבהודעתו לא הוזכרה הפרשה. "יש דברים שהשחקן לא רוצה לכתוב", הוסיף ראש מערך ההסברה.

עוד בוואלה!

עומר אצילי חוזר לנבחרת ישראל: "רוצה להיות מודל לחיקוי"

לכתבה המלאה

האזינו לריאיון עם שלומי ברזל

ברזל גם הבהיר כי הודעת ההתאחדות מתואמת עם השחקן: "ברגע שעומר אצילי משחק בנבחרת ישראל, הוא מייצג את כולם. הוא לקח אחריות מלאה בפעם המי יודע כמה על מה ש-99.9 אחוז מהמאזינים מבינים. זכותו המלאה לא לכתוב את מה שהוא לא רוצה וזכותכם להתנגד, מי שלא רוצה להגיע למשחק או לצפות בנבחרת אז זו זכותו המלאה".

שחקן מכבי חיפה עומר אצילי. מאור אלקסלסי
אצילי/מאור אלקסלסי

לסיום נשאל ברזל האם יש דרך חוקית למנוע את זימון אצילי לנבחרת: "אני חושב שלא. על איזה סעיף משמעתי אמור לעמוד אצילי? מי שלא רוצה לקבל את הזימון הזה לא צריך לקבל, אני לא עליתי לשידור כדי לנסות לשכנע אף אחד. בינואר, כשרוטנשטיינר מונה, נשאלה השאלה לגבי אצילי ודור מיכה - ואנחנו החלטנו שכדי שהם יחזרו לנבחרת, מן הראוי שתהיה התנצלות. לכן היום הייתה התנצלות. לפני שבועיים רוטנשטיינר הודיע שהוא רוצה את אצילי ואנחנו לא התעלמנו מכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully