וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מרוצה מהגישה ומהיכולת: "אנחנו שווים הרבה גולים, זה נותן ביטחון"

עודכן לאחרונה: 23.8.2021 / 6:35

מכבי חיפה השלימה העפלה לגמר גביע הטוטו, בכר מרוצה מהמחליפים והגישה, השחקנים עם ביטחון גבוה והראש כבר ביום חמישי נגד נפטצ'י באקו. רק דבר אחד ממשיך קצת להטריד - ההגנה: "רוצים לשפר את עניין הספיגות"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:2 (חצי גמר גביע הטוטו)/ספורט1

ברק בכר לקח אתמול (ראשון) סיכון מחושב עם ההרכב איתו פתח נגד הפועל תל אביב. בתחילת המשחק הדברים לא נראו טוב אך אט אט השתלטו הירוקים על המגרש, ניצחו 0:2 את האדומים בדרך לגמר גביע הטוטו, ולמעשה רק יכולת גבוהה של ארנסטס שטקוס מנעה ניצחון מוחץ יותר ובתוצאה גבוהה יותר, אחרי שהאלופה כבשה "רק" בדקות ה-88 וה-92. המאמן החמיא לשחקנים בסיום ואף אמר: "זה מספק בדרך שזה נעשה, צעירים שפחות שיחקו ובשיטה שונה, כולם היו ממושמעים ועשו חצי ראשון נהדר ובחצי השני עם החילופים ניצחנו את המשחק".

דין דוד שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
עוד ערב מוצלח. דין דוד/מאור אלקסלסי
שחקני מכבי חיפה חוגגים. מאור אלקסלסי
עומק, עוצמה, ביטחון. מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

בכר התכוון בעיקר לשחקנים כמו יובל אשכנזי, מאור לוי, מחמוד ג'אבר ואורי דהן, שהרוויחו את הדקות שלהם. מעבר לכך, בחיפה מרגישים כי לא משנה באיזה הרכב, הקבוצה בכל מצב נתון יכולה להבקיע שער. שחקנים אף אמרו בסיום: "זה לא סוד שצריכים להשתפר בדברים שגורמים לנו לספוג גולים, בעיקר בריכוז שלנו, אבל מה שתמיד נותן לנו ביטחון זאת העבודה שאנחנו מרגישים שהקבוצה הזאת שווה הרבה גולים, בכל משחק, זה נותן שקט".

כמו השחקנים, גם ברק בכר אמר בסיום כי "אנחנו רוצים לשפר את עניין הספיגות, אבל זה ה-DNA של מכבי חיפה,זה חלק מהכדורגל לספוג" אך במקביל מודאג מאוד מהשערים שספגה הקבוצה בבאקו ולאורך השבוע יעבוד הצוות המקצועי עם השחקנים על הטעויות: "זה בדברים הקטנים, עוד קצת ריכוז, עוד קצת אחריות, יש לנו הגנה לא רעה בכלל, יראו את זה בהמשך העונה".

עוד בוואלה!

מכבי חיפה עלתה לגמר גביע הטוטו אחרי 0:2 על הפועל תל אביב

לכתבה המלאה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
רוצה שיפור בהגנה. בכר/מאור אלקסלסי
שחקן מכבי חיפה מוחמד אבו פאני עם עומר אצילי, דין דוד. מאור אלקסלסי
חיכו 88 דקות, ובסוף זה הגיע. אבו פאני/מאור אלקסלסי

כעת חיפה עם הראש בגומלין נגד נפטצ'י באקו בחמישי והרצון לעלות לשלב הבתים של הקונפרנס. בכר אמר בסיום לקראת המשחק: "ביום חמישי כלום לא מעניין, רק לעבור, אני מאמין בקבוצה ועם תמיכה של האוהדים אני מאמין שנעשה את זה". בכר צפוי לחזור בחמישי להרכב החזק שלו שיכלול כמובן את עומר אצילי, צ'ארון שרי, סאן מנחם, חוזה רודריגז ובוגדן פלאניץ'. בנוגע להגבלת קהל במשחקים, איזו החלטה שלא תתקבל, הדברים לא אמורים לצאת לפועל השבוע בכל מקרה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully