וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אצילי חוזר לנבחרת ישראל: "רוצה להיות מודל לחיקוי"

עודכן לאחרונה: 23.8.2021 / 16:29

הכדורגלן ערך שיחה עם מנכ"ל ההתאחדות, פרסם התנצלות נוספת בעקבות פרשת הכדורגלנים והקטינות ובכך נסללה דרכו לסגל שיפורסם ביום שישי: "חשוב לי לקבל אחריות מלאה ולומר - טעיתי"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:2 (חצי גמר גביע הטוטו)/ספורט1

עומר אצילי פרסם היום הודעת התנצלות נוספת בעקבות פרשת הכדורגלנים והקטינות, במה שצפוי לסלול את דרכו לנבחרת ישראל. קשר מכבי חיפה ערך שיחה עם מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, יוסי שרעבי, הדגיש עד כמה הוא רוצה לשוב ולהיות חלק מנבחרת ישראל והביע התנצלות כנה אותה יפרסם גם בדף הפייסבוק שלו. מאמן הנבחרת, וילי רוטנשטיינר, יפרסם את הסגל המלא של השחקנים ביום שישי הקרוב ואצילי ייכלל בו.

בהודעה מטעם אצילי נכתב: "על המגרש אני תמיד שואף להצטיין ולעשות את הטוב ביותר עבור הקבוצה שלי. ההצטיינות הזאת אפשרה את חזרתי גם לסגל הקבוצה של המדינה, נבחרת ישראל. מהרגע בו התחלתי לשחק כדורגל, זה היה ולעולם יהיה החלום הגדול ביותר, זכות עצומה.

"כמי שחוזר להיות חלק מנבחרת ישראל, כמי שגאה ללבוש את המדים הלאומיים ולתרום להצלחת הכדורגל שלנו, כמי שמייצג כל אחד ואחת מאזרחיות ישראל, חשוב לי לקבל אחריות מלאה ולומר - טעיתי. בשיקול הדעת, באירוע שלא היה צריך לקרות, כלפי מי שציפו ממני להתנהג אחרת. אני מתנצל על כך.

"באותה נשימה אני מבקש להודות שוב לכל מי שתמכו בי והעניקו לי את האפשרות לתקן, האמינו בי ונתנו לי הזדמנות שנייה. אני מתחייב להוכיח בכל רגע בחיי, על כר הדשא ומחוצה לו, כי הייתי ראוי לזה ולהוות מודל לחיקוי".

שחקן נבחרת ישראל עומר אצילי. ברני ארדוב
חוזר לכחול-לבן. אצילי/ברני ארדוב

במכבי חיפה היו מרוצים מהחזרה הצפויה של אצילי לסגל הנבחרת ואמרו: "מקצועית הוא לבטח מתאים וגם בנבחרת הבינו שמגיעה לכל אדם הזדמנות נוספת".

יו"ר נעמת, חגית פאר, אמרה: "נראה שמדובר בהתנצלות אינטרסנטית שנועדה להכשיר את דרכו של אצילי לסגל נבחרת ישראל. אם מדובר היה בהתנצלות כנה כלפי אותן בנות, הרי שהיא הייתה נשמעת כבר מזמן".

מנכ"לית הרשות לקידום מעמד האישה, אוה מדז'יבוז', מגיבה להתנצלותו של עומר אצילי לקראת חזרתו לנבחרת ישראל: "עומר אצילי בחר להתנצל היום פומבית בפעם הראשונה על פרשת הכדורגלנים והקטינות וזאת לקראת חזרתו לנבחרת ישראל. ההתנצלות חשובה, אך לקיחת האחריות תימדד מעתה במעשים ולא בדיבורים. כמודל לחיקוי, לאצילי תפקיד משמעותי במיגור תופעות חברתיות פסולות כמו זו שהיה שותף לה".

עוד בוואלה!

עומר אצילי הרצה בפני שחקני מחלקת הנוער של מכבי חיפה

לכתבה המלאה

אצילי בן ה-28 ערך שתי הופעות בלבד בנבחרת ישראל, תחת אלישע לוי ב-2016. בהמשך הוא לא הוזמן בגלל סיבות מקצועיות ואחרי התפוצצות פרשת המין עם הקטינות, כבר לא הייתה שאלה סביב אי-זימונו. בחודשים האחרונים הקשר גילה יכולת גבוהה במכבי חיפה - בה חתם אחרי חצי עונה באפואל ניקוסיה הקפריסאית - ושימש בורג חשוב בזכייה שלה באליפות. לאחרונה המאמן וילי רוטנשטיינר אמר לבכירי ההתאחדות שהוא רוצה לזמנו והיום הוסר המכשול האחרון. הוא יוזמן לסגל לקראת שלושת משחקי מוקדמות המונדיאל נגד איי פארו, אוסטריה ודנמרק בעוד כשבועיים.

המשחקים שנותרו לנבחרת ישראל במוקדמות המונדיאל:

1.9, איי פארו (חוץ)
4.9, אוסטריה (בית)
7.9, דנמרק (חוץ)

9.10, סקוטלנד (חוץ)
12.10, מולדובה (בית)

12.11, אוסטריה (חוץ)
15.11, איי פארו (בית)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully