וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איסקו חזר", אבל ההגנה מאכזבת: בריאל מדריד מסכמים תיקו

עודכן לאחרונה: 23.8.2021 / 8:14

הקשר שהחליף את מודריץ' זכה למחמאות וגם ויניסיוס הרשים, אך ואסקס ומיליטאו סומנו כנקודות התורפה אחרי ה-3:3 מול לבנטה. אנצ'לוטי: "נתנו שתי נקודות במתנה"

תקציר: ריאל מדריד - מילאן 0:0/ספורט1

אמנם בעונה שעברה זה נגמר בהפסד ולא בתיקו, אך גם ב-2021/22 ריאל מדריד איבדה נקודות באצטדיון סיוטאט דה ולנסיה, לאחר שסיימה שם ב-3:3 סוער נגד לבנטה אמש (ראשון). גארת' בייל העניק יתרון מוקדם לבלאנקוס, שספגו מהפך בתחילת המחצית השנייה ובהמשך נקלעו לפיגור 3:2 לקראת הסיום, לפני שוויניסיוס ג'וניור הציל מהפסד בדקה ה-85 והשלים את צמד השערים שלו במשחק. בדיוק כמו ברצלונה, גם סגנית האלופה כבר מסתכלת על אתלטיקו מדריד מלמטה בטבלה.

"זה היה משחק משוגע", סיכם קרלו אנצ'לוטי בסיום. "שלטנו בו. לא ייתכן שאחרי מחצית ראשונה בשליטתנו, עלינו רכים למחצית השנייה. נתנו שתי נקודות במתנה, אנחנו צריכים להשתפר בהגנה".

שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה. Aitor Alcalde, GettyImages
ריאל איבדה נקודות כבר במחזור השני. בנזמה/GettyImages, Aitor Alcalde

בספרד סימנו את אדר מיליטאו ולוקאס ואסקס, שעלה כמגן ימני במקומו של דני קרבחאל, בתור האשמים העיקריים במהפך הבזק של לבנטה. תוך 12 דקות אחרי ההפסקה, המארחת הפכה פיגור ל-1:2: "כשיש שחקן משמעותי באגף שלו, הוא סובל", נכתב על ואסקס ב'אס', שם קטלו גם את הבלם: "מיליטאו לא פתח טוב את העונה, הוא חייב להגיב כי לאנצ'לוטי יש גם את אלאבה בתפקיד שלו". ב'מארקה' היו יותר סלחניים כלפי ואסקס: "הטעויות שלו אופייניות לשחקן שלא משחק בעמדתו הטבעית".

מי שזכה למחמאות רבות היה איסקו, שקיבל את הקרדיט מאנצ'לוטי ופתח במקום לוקה מודריץ' הפצוע. "שובו של האיסקו הטוב ביותר. זה היה המשחק הכי טוב שלו בשנים האחרונות", החמיאו לקשר בספרד, כשמי שנאלץ לתת הסברים היה המאמן שהחליט להוציא אותו בדקה ה-59.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ויניסיוס חוגג שער, ריאל מדריד. רויטרס
הציל את הבלאנקוס מהפסד. ויניסיוס/רויטרס

הגיבור היה כאמור ויניסיוס, אשר החליף את אדן הזאר ששוב אכזב, וכבש צמד שבעיקר הראה שיפור בסיומות שלו מול השער - ההיבט שעליו הברזילאי ספג הכי הרבה ביקורת. "ויני", כפי שהוא מכונה במדריד, סיפק צ'יפ אלגנטי מזווית קשה כדי לכפות שוויון 3:3 ובספרד כבר מזהירים את השלישייה הקדמית של ריאל מדריד שהוא עלול להדיח אחד מהם מההרכב.

ויניסיוס, שהפך לשחקן הראשון מאז ספטמבר 2014 שכובש צמד כמחליף בליגה הספרדית, אמר בסיום: "נקודה אף פעם לא מספיקה בריאל מדריד. אנחנו צריכים להיות מרוכזים בשביל לא לספוג ככה. תמיד יותר קשה להניע בתחילת העונה. אני שמח שאני התחלתי טוב בליגה, אני ממשיך לעבוד על כל האספקטים - לא רק הסיומת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully