וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקום של ערן זהבי בסכנה? לוק דה יונג מתקרב לפ.ס.וו איינדהובן

בהולנד דווח שחלוץ סביליה צפוי לעבור בימים הקרובים לאיינדהובן, שם הוא ייאבק על מקום בהרכב מול הישראלי שלא כבש שישה משחקים ברציפות

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - גלאטסראיי 1:5, שלושער לערן זהבי/ספורט1

ערן זהבי שותף העונה בשבעה משחקים של פ.ס.וו איינדהובן בכל המסגרות ובמאזנו שלושה שערים וארבעה בישולים, משמע שבממוצע הוא מעורב בשער לפחות בכל משחק, אבל למעשה הוא לא הבקיע כבר שישה משחקים ברציפות - מאז השלושער על גלאטסראיי, המשחק היחיד בו הבקיע - ונראה שבקרוב יגיע חלוץ בכיר להתמודד איתו על חולצת ההרכב.

כבר לפני כשבועיים פורסם בהולנד שפ.ס.וו איינדהובן מנסה לצרף את לוק דה יונג, חלוץ סביליה ונבחרת הולנד, אלא שאתמול (שישי) צירפו האנדלוסים את רפא מיר מוולבס ונראה כי בכך נסללה דרכו של דה יונג בן ה-30 חזרה לפ.ס.וו, במדיה שיחק מ-2014 ועד 2019, זכה עמה בשלוש אליפויות ואז נמכר לסביליה תמורת כ-12 מיליון יורו.

שחקן נבחרת הולנד, לוק דה יונג. Peter Dejong, AP
ישוב לפ.ס.וו? דה יונג/AP, Peter Dejong

האתר ההולנדי "Voetbal International" וגם בעיתון הספרדי "אס" נכתב כבר בתחילת החודש כי עזיבת דה יונג תקבל את אישורו של מאמן סביליה, ז'ולן לופטגי, רק לאחר שהקבוצה תתחזק, וכעת המהלך צפוי לצבור תאוצה - עשרה ימים לסגירת חלון ההעברות. זהבי אמנם נחשב לפייבוריט של המאמן רוג'ר שמידט, אלא שבעקבות מכירת הכוכב דונייל מאלן החליטו בפ.ס.וו לצרף חלוץ נוסף לסגל כפי ששמידט הודה השבוע לאחר ההפסד 2:1 לבנפיקה במשחק הראשון מבין שניים בפלייאוף ליגת האלופות.

שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי. Quality Sport Images, GettyImages
לא כבש שישה משחקים ברציפות. זהבי/GettyImages, Quality Sport Images

דה יונג שיחק חמש שנים בפ.ס.וו איינדהובן וכבש 116 שערים ב-211 משחקים בדרך לזכייה בשלוש אליפויות. מאז שעבר לסביליה הוא בילה את זמנו בין הספסל להרכב, וכזכור גם היה למעשה מי שגרם לכך שסביליה בסופו של דבר ויתרה על מואנס דאבור ומכרה אותו להופנהיים. השיא של דה יונג בסביליה היה בקמפיין הליגה האירופית ב-20019/20, אז הוא הבקיע בחצי הגמר וגם כבש צמד שהשלים מהפך והעניק לסביליה 2:3 על אינטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully