וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ורז'ה ז'סוס שיבח את זהבי: "הוא זריז מאוד, יש לו המון איכויות"

עודכן לאחרונה: 19.8.2021 / 10:18

מאמן בנפיקה החמיא לחלוץ הישראלי, בהולנד דווקא העניקו לו ציון 5 בלבד: "הוא דמיין את מגרש המשחקים של גלאטסראיי, אבל נתקל בשלושה בלמים". רוג'ר שמידט מודה: מחפשים עוד חלוץ

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - הראקלס 0:2/ספורט 1

חלום ליגת האלופות של פ.ס.וו איינדהובן וערן זהבי עדיין בחיים. ההולנדים התארחו אמש (רביעי) בליסבון אצל בנפיקה ואמנם הפסידו 2:1, אבל ברוב שלבי המשחק הציגו כדורגל איכותי ודומיננטי, גם פיגור כפול אחרי 42 דקות לא הלחיץ אותם ומהלך נפלא של קודי גאקפו מיד בפתיחת המחצית השנייה קבע את תוצאת המשחק.

בבוקר שאחרי, התקשורת ההולנדית החמיאה ל"פ.ס.וו" החזקה" וגם ערן זהבי, על אף שלא מצא את הרשת משחק חמישי ברציפות, זכה למילים חמות: "ההזדמנויות במשחק ללא ספק היו של פ.ס.וו, אבל הייתה לה בעיה בכל הקשור למסירה האחרונה והסיומת. כשערן זהבי כבר ברח מהשומר שלו והבקיע, הוא עשה זאת מנבדל של שני סנטימטר - אבל זה היה שער, גם אם נפסל, שגרם לפ.ס.וו להאמין בעצמה".

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן. ANP Sport, GettyImages
שער פסול, והרבה פחות חופש תנועה. ערן זהבי/GettyImages, ANP Sport

מאמנו של זהבי, רוג'ר שמידט, היה מרוצה מהופעת הקבוצה, אך הודה: "למזלנו יש לנו עוד משחק כדי לתקן. אנחנו מצפים כבר לגומלין ואני עדיין חושב שיש לנו סיכוי גבוה להעפיל שלב. אני חושב שבמחצית הראשונה היינו טובים יותר, אבל שתי טעויות בהגנה אפשרו דווקא לבנפיקה להבקיע - זו הסיבה שגם במחצית האמנתי וידעתי שאין שום סיבה לא להאמין. זה שכבשנו מיד בפתיחת המחצית השנייה היה מאוד חשוב, אבל היינו יכולים להבקיע עוד שערים וגם לנצח כי המצבים הטובים היו שלנו".

עם זאת, שמידט גם דיבר על כך שחלוץ נוסף עשוי להגיע - דבר שכמובן עשוי לפגוע משמעותית בדקות המשחק של זהבי: "יש לנו שחקני התקפה טובים, גם על הספסל, אבל אנחנו רוצים לחזק את עצמנו אפילו יותר. לפנינו עונה ארוכה עם המון משחקים ואנחנו בהחלט יכולים לשפר את הסגל".

באתר "voetbalprimeur" קיבל ערן זהבי את הציון 5 ועליו נכתב: "אחרי שהוא דמיין את עצמו במגרש משחקים מול גלאטסראיי, הפעם הוא היה צריך להתמודד עם שלושה בלמים מרכזיים ולכן נאלץ לבחור את הרגעים שלו ליצור הזדמנויות. פעם אחת הוא הצליח להשתחרר מהשמירה ומיד הבקיע, אבל השער נפסל בצדק".

אגב, מאמן בנפיקה ז'ורז'ה ז'סוס דווקא שיבח את זהבי ואמר ש"הוא זריז מאוד ויש לו המון איכויות. בכלל, לפ.ס.וו יש התקפה נהדרת. נצטרך להיות בשיאנו כדי לעבור אותם".

עוד בוואלה!

מוקדמות ליגת האלופות: פ.ס.וו הפסידה 2:1 לבנפיקה במשחק הראשון

לכתבה המלאה
שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי. Quality Sport Images, GettyImages
חלוץ חדש יונחת לצידו בקרוב. זהבי/GettyImages, Quality Sport Images

קודי גאקפו, מצטיין המשחק של פ.ס.וו וכאמור כובש השער המצמק, הוסיף: "לא פתחנו טוב את המשחק ולבנפיקה היה קצת מזל עם השערים, אבל נשארנו מאוחדים וזה הוביל למחצית שנייה טובה הרבה יותר שלנו. היינו צריכים לעשות יותר עם ההזדמנויות שהגענו אליהן ובכלל לא היינו צריכים להפסיד, אבל נצטרך להשלים את המשימה בשבוע הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully