וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "ביקורת ביקורת, אבל אנחנו קרובים לקונפרנס ליג"

20.8.2021 / 6:51

מכבי תל אביב שוב לא הציגה יכולת טובה, אך השיגה ניצחון שמקרב אותה לבתים. שחקן: "כשזה מגיע אלינו, היריבה תמיד נחותה ולא טובה". אכזבה מז'ראלדש וגררו, מחמאות לאבי ריקן. יימשכו החיפושים אחרי שחקן כנף

תקציר: שחטיור קרגנדי - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

שביעות רצון במכבי תל אביב מהתוצאה אתמול בקזחסטן מול שחטיור קרגנדי (1:2) שנותנת לקבוצה מקדמה גדולה לקראת המפגש בבלומפילד בעוד שישה ימים. בקבוצה הדגישו אמש בדרך לישראל כי הם לא חושבים שהסיפור גמור. "אוי ואבוי אם נחשוב שעברנו אותם", אמרו במועדון. "יש עוד משחק בארץ וחשוב שגם אותו ננצח. אם נסתובב עכשיו כל הימים הקרובים בתחושה שאנחנו יכולים להיות נינוחים, נחטוף חזק. כולם צריכים לזכור איך הרגשנו בשתי הדקות בהן הם היו ביתרון מפתיע עלינו".

גם אתמול מכבי תל אביב לא הציגה יכולת טובה ומיעטה לסכן את השער הקזחי. רק אחרי שער היתרון המפתיע של המארחים, הצליחו הצהובים להשוות ולנצח עם שני שערים מהירים. "ביקורת, ביקורת אבל בסוף אנחנו הכי קרובים לעלות לקונפרנס ליג", אמר אמש אחד השחקנים. "כשזה מגיע למכבי תל אביב היריבה תמיד נחותה ולא מספיק טובה ולא נותנים לנו קרדיט. עובדה שקרגנדי עברו שלבים והגיעו לפלייאוף. אולי אנחנו אלה שגרמנו להם להיראות לא טוב במשחק? למה להפוך את זה למזל שהיה לנו שהגרלנו אותם?".

אנדרה ז'ראלדש שחקן מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
רחוק מהיכולת של העונה שעברה/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

אבל עם כל זה שמכבי תל אביב מרוצה מהניצחון אתמול, היא חייבת לתת את הדעת לכך שיש עדיין הרבה שחקנים שרחוקים מהיכולת שאיפיינה אותם בעונה שעברה וגם בזו שלפני כן. כך למשל צד ימין של הקבוצה עם אנדרה ז'ראלדש ואדוארדו גררו היה חלש מאוד. ז'ראלדש רחוק מהכושר שהיה בעונתו הראשונה בקבוצה וגם גררו עדיין לא מציג את היכולת הנהדרת שאיפיינה אותו במשחקים רבים בעונה שעברה. גם הקו השמאלי לא תרם יותר מדי מבחינה התקפית אתמול והכיסוי של אנריק סבוריט בכדור שהוגבה לרחבה וממנו הובקע השער הקזחי, היה רע מאוד.

בנקודות האור אפשר לרשום את שער הבכורה במשחק הבכורה של עדן שמיר. מדובר בשער אופייני לקשר שיודע למקם את עצמו ברחבה כדי לגנוב את השערים האלה. גם אוסמה חלאיילה שבישל את הגול, רשם משחק לא רע בכלל והוא לבטח יכול רק להצטער שהוא עומד להיות שחקן מחליף לסטיפה פריצה. החלוץ הקרואטי שישב בדירה בתל אביב וצפה במשחק ודאי מודאג אחרי שראה שחבריו לקבוצה לא מצליחים לפטם את חלאיילה בכדורים לגולים וגם הוא עלול לסבול מזה כאשר יפתח בהרכב הקבוצה בקרוב.

אבי ריקן שחקן מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
שוב הצדיק את מקומו בהרכב. אבי ריקן/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

בהיבט הזה מקווים במכבי תל אביב לתרומה של דן ביטון אבל קודם כל מחזיקים אצבעות לכך שהעונה פטריק ואן לוון ייתן הרבה יותר קרדיט לקשר וגם יציב אותו מתחת לחלוץ ופחות בכנף. אבי ריקן שכבש את שער השוויון המהיר, זכה למחמאות מצד חבריו אחרי שהיה לו קשה לחזור להתאמן באינטנסיבות גבוהה בשל הפציעה בגבו ובכל זאת, הוא תורם הרבה לקבוצה במשחקי מוקדמות הקונפרנס ליג.

היום יקבלו השחקנים חופש אחרי שטסו כל הלילה מקזחסטן לארץ ומחר בערב יערכו אימון מסכם לפני משחק הדירוג מול הפועל ירושלים ביום ראשון בבלומפילד. מרבית השחקנים שפתחו אתמול יקבלו מנוחה מחרתיים כדי לשמור אותם ליום חמישי.

בקבוצה ימשיכו לרכז בימים הקרובים מאמץ כדי לסגור עם שחקן כנף שיוכל להביא לקבוצה אלמנטים התקפיים שחסרים לה עדיין. "ברור שאנחנו זקוקים לכל שחקן התקפה שיכול לעזור בהכנת שערים", הודו אמש בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully