וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונפרנס ליג: מכבי חיפה נחלצה מהפסד בשניות הסיום ונפרדה ב-3:3 מנפטצ'י באקו

אצילי כבש ראשון (9), אך לוואל הפך עבור המארחת עם שני שערים נהדרים (50 ו-66) וסידר למחמודוב את השלישי (72). שרי הציל את הקבוצה של בכר עם צמד גדול (78 ו-90+6) והעביר את ההכרעה לגומלין. זולפוקרלי הורחק אצל האזרים (77)

תקציר: נפטצ'י באקו - מכבי חיפה 3:3/ספורט1

מכבי חיפה נחלצה הערב (חמישי) בעור שיניה מהפסד וסיימה ב-3:3 דרמטי בחוץ עם נפטצ'י באקו במשחק הראשון מבין שניים במוקדמות הקונפרנס ליג. האורחת פתחה את המשחק דווקא לא רע מול אלופת אזרבייג'אן, ונהנתה משער יתרון מוקדם של עומר אצילי, שבעט כדור שפגע בשחקן הגנה של האזרים, הטעה את השוער המקומי וחדר פנימה. זהו היה שערה ה-200 של מכבי חיפה באירופה.

נפטצ'י תקפה יותר ויותר במחצית השנייה, ובדקה ה-50 השיגה את שער השוויון, כאשר יוסוף לוואל בעט כדור אדיר ממרחק, היישר לחיבורים של ג'וש כהן שלא יכול היה לעשות דבר. שחקני חיפה ניסו להשיג שער נוסף, אך המארחת עקצה עם שער נוסף של לוואל, שתפס את ג'וש כהן לא מוכן וקבע מהפך באזרבייג'אן (66). הקריסה של האורחת המשיכה. לוואל, הפעם על תקן המבשל, מצא בסיומה של התקפה מתפרצת נוספת את אמין מחמודוב שדחק מקרוב את השלישי של המארחת.

שחקני מכבי חיפה חוגגים עם עומר אצילי. אתר מכבי חיפה, אתר רשמי
הקבוצה של בכר ניצלה מהפסד בעור שיניה/אתר רשמי, אתר מכבי חיפה

למזלה של מכבי חיפה, צ'ארון שרי החזיר אותה למשחק בזכות שער אדיר בבעיטה חופשית (78), שהגיעה לאחר עבירה של עיסמאיל זולפוקרלי על בן שהר, שראה כרטיס צהוב שני והורחק בעקבותיה (77). האורחת הפעילה לחץ כבד על שער היריבה עד הסיום, ולאחר שפגעה במשקוף וסחטה מספר הצלות ענק מהשוער, ראתה את המחליף דולב חזיזה במבצע נהדר באגף שמאל מוצא בהגבהה מדויקת את שרי שנגח מקרוב את שער השוויון הדרמטי - שש דקות בתך תוספת הזמן.

על אף התיקו, במכבי חיפה צריכים לעשות חושבים בנוגע להגנה. הקבוצה של ברק בכר הוציאה כדור מהרשת בכל משחק עד כה באירופה. בשבעה משחקים עד כה העונה במסגרת האירופית ספגו הירוקים 11 שערים. מבחינת היריבה, היא תחסר בשבוע הבא את כובש הצמד יוסוף לוואל, שספג כרטיס צהוב ולא יוכל לשחק בגומלין. אותו הדבר נכון גם לגבי ממאדו אמבוג' וכמובן עיסמאיל זולפוקרלי שהורחק לאחר העבירה שביצע על בן שהר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה בועט כדור חופשי. מכבי חיפה, אתר רשמי
הציל את חיפה והעביר את ההכרעה לגומלין. שרי/אתר רשמי, מכבי חיפה

הרכבים

הרכב נפטצ'י באקו: אגיל ממאדוב, ויוסלאב סטנקוביץ', מרט צ'ליק, אמין מחמודוב (הוגו באשטו, 90+7), רומן באסקה, ממאדו אמבוג', ממאדו קיין, יוסוף לוואל, עיסמאיל זולפוקרלי (הורחק, 77), סאביר בוגרין (פאמין מוראדבאילי, 81), הראמיז.

הרכב מכבי חיפה: ג'וש כהן, רז מאיר (ריאן סטריין, 74), בוגדן פלאניץ', אורי דהן, סאן מנחם, עלי מוחמד (דולב חזיזה, 65), חוסה רודריגס, מוחמד אבו פאני (יובל אשכנזי, 88), עומר אצילי, צ'ארון שרי, דין דוד (בן שהר, 74).

שחקן מכבי חיפה עלי מוחמד. אתר מכבי חיפה, אתר רשמי
סידר לאצילי את השער הראשון. מוחמד/אתר רשמי, אתר מכבי חיפה

מהלך המשחק

דקה 9: גול! מכבי חיפה עולה ל-0:1: עלי מוחמד חטף כדור קרוב לרחבת נפטצ'י, ועומר אצילי בעט כדור שפגע בסטנקוביץ' המקומי וחדר פנימה.

דקה 15: צ'ארון שרי ניסה את מזלו בבעיטה, אך זו לא הייתה חזקה מספיק ונקלטה אצל השוער ממאדוב.

דקה 20: נפטצ'י ביצעה תרגיל בכדור קרן, בוגרין סיים עם בעיטה שטוחה לידיו של ג'וש כהן.

דקה 25: כדור רוחב של סאן מנחם הגיע לצ'ארון שרי, שמתוך תיבת החמש בעט כדור היישר לגופו של שוער המארחת, שהציל את חבריו מספיגה נוספת.

דקה 26: אורי דהן הגיע לכדור שהוגבה לרחבה, אך נגח אותו מעל המסגרת.

דקה 50: גול! נפטצ'י משווה ל-1:1: כדור קרן שהורחק על ידי הגנת חיפה הגיע ליוסוף לוואל שבעט כדור אדיר ממרחק של יותר מ-20 מטר שנעצר רק ברשת של ג'וש כהן, שלא יכול היה לעשות דבר.

דקה 53: סאן מנחם עלה היטב לכדור גובה שהכניס לרחבה עומר אצילי, אך הנגיחה של המגן שפשפה את הקורה ויצאה החוצה.

דקה 62: עומר אצילי חלף על פני שחקן הגנה של היריבה, ובעט מכ-18 מטרים כדור שנהדף בקושי על ידי שוער המארחת לקרן.

דקה 66: גול! נפטצ'י עולה ל-1:2: צירוף מסירות נאה בהתקפת האזרים הסתיים בשער נוסף של יוסוף לוואל, שמצא את הפינה הקרובה של ג'וש כהן, שלא היה מספיק עירני.

דקה 74: גול! נפטצ'י עולה ל-1:3: התקפה מתפרצת של האזרים הסתיימה בכדור רוחב של לוואל - הפעם על תקן המבשל - שמצא את אמין מחמודוב שדחק מקרוב את השלישי של המארחת.

דקה 77: כרטיס אדום! נפטצ'י נותרה בעשרה שחקנים לאחר שעיסמאיל זולפוקרלי הכשיל מאחור את בן שהר וראה את הצהוב השני שלו במשחק.

דקה 78: גול! מכבי חיפה מצמקת ל-3:2: צ'ארו שרי ניגש לביצוע הבעיטה החופשית לאחר העבירה על שהר, ושלח את הכדור לקורה ופנימה.

דקה 80: צ'ארון שרי בעט כדור אדיר ממרחק של קצת יותר מ-20 מטרים, אך הכדור שלו פגע במשקוף ולא נכנס.

דקה 90+6: גול! מכבי חיפה משווה ל-3:3: מהלך נפלא של המחליף דולב חזיזה בצד שמאל של רחבת נפטצ'י הסתיים בהרמה שמצאה את הראש של שרי, שנגח מקרוב וכבש את שערו השני במשחק.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully