וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה חייב להיגמר בעוד אליפות: איך תיראה העונה של מכבי חיפה?

18.8.2021 / 15:05

מכבי חיפה לא בזבזה זמן בקיץ ומיד יצאה לדרך עם השלמת הסגל, אבל המכה הכואבת במוקדמות האלופות הזכירה לה שהדרך לתואר נוסף עדיין ארוכה. פרויקט פתיחת העונה יוצא לדרך עם הקבוצה של ברק בכר, שיודעת היטב שהציפיות ממנה שונות לחלוטין

תקציר: טורשאבן - מכבי חיפה 0:1/ספורט1

הגיעו: דין דוד - מ.ס. אשדוד, בן שהר - אפואל ניקוסיה, ריאן סטריין - אדלייד יונייטד, איתמר ישראלי - הפועל כפר סבא, אורי דהן - עירוני קרית שמונה, עלי מוחמד - בית"ר ירושלים, שון גולדברג - הפועל באר שבע,

חזרו מהשאלה: טימו מוזי - הפועל כפר סבא, מחמוד ג'אבר - הפועל נוף הגליל

עזבו: נהוראי יפרח - הפועל עפולה, סתיו נחמני - הפועל נוף הגליל, רוני לאופר - הפועל עפולה, עאיד חבשי - עירוני קרית שמונה, עומרי גלזר - הפועל באר שבע, יאניק וילדסחוט - צסק"א סופיה, ניקיטה רוקאביציה, ארנסט מאבוקה

שחקן מכבי חיפה מאור לוי. אתר מכבי חיפה, אתר רשמי
המשחק המביך באיי פארו הזכיר שלמרות היותה פייבוריטית, מכבי חיפה עדיין לא יכולה לקחת יריבות כמובנות מאליהן/אתר רשמי, אתר מכבי חיפה

מה עשיתם בקיץ?

הקיץ של מכבי חיפה החל על רקע חשש של אוהדי הקבוצה, אחרי כמה ימים ללא חתימה של ברק בכר וצוותו על חוזה חדש. הכול בא על מקומו בשלום, ומכאן הבעלים יעקב שחר יצא למסע רכישות שהפתיע רבים אפילו בתוך המערכת. בתוך מספר שבועות הסגל של הירוקים נסגר ושחקנים כמו עלי מוחמד, בן שהר דין דוד ואורי דהן הגיעו לקבוצה, בהחתמות שעלו לא מעט כסף.

הבקשה העיקרית של בכר עם החתימה על החוזה החדש, להשאיר מעל 90 אחוז מהסגל של העונה שעברה, התממשה. מלבד ניקיטה רוקאביציה, אף שחקן שבכר רצה שיישאר בקבוצה לא עזב. אחרי מסעות הרכש בחיפה כבר היו צריכים להתחיל במסע האירופאי, שנפתח במפח נפש. זה החל עם תצוגה חלשה נגד קייראט הקזחית והדחה כבר בסיבוב הראשון של מוקדמות הצ'מפיונס, דבר שהוביל לביקורות נגד השחקנים ונגד המאמן. בכר ושחקניו התאוששו מהר, זכו בתואר "אלוף האלופים", הגיעו לפלייאוף הקונפרנס ליג ונראים כפייבוריטים הבולטים לזכות באליפות גם בעונה הקרובה. עם זאת, המבוכה באיי פארו וההפסד המחפיר לטורשאבן (אף על פי שהעסק היה סגור עוד לפני ההתמודדות) מהווים תמרור אזהרה לכך שאסור לקחת שום דבר כמובן מאליו.

כעת בחיפה עסוקים גם בענייני החוזה של מוחמד אבו פאני. במועדון חשבו בתחילת ההקיץ שהקשר יעזוב בוודאות, אך אף הצעה לא הגיעה. ככל שהזמן חלף, הרעיון שהקשר יחתום על הארכת חוזה ויישאר נראה יותר ויותר ריאלי. עם זאת, אבו פאני עדיין לא חתם על הארכת החוזה, ואם זה לא יקרה בקרוב, אף אחד לא יופתע אם בחיפה יתחילו להפעיל לחץ על הקשר, כדי לא להגיע לינואר כשאבו פאני יכול לחתום ללא תמורה בכל קבוצה בה ירצה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

תסריט אופטימי

עבור מכבי חיפה תסריט אופטימי כולל זכייה בכל התארים. הירוקים מבינים שעם ההתחזקות שלהם נוכח ההיחלשות המסתמנת של היריבה הגדולה מכבי תל אביב, כל דבר מלבד אליפות ייחשב לכישלון. בתסריט הזה הירוקים חוזרים לשלוט ביד רמה בליגה, זוכים באליפות ובגביע הטוטו ומשלימים את הסט עם עונה אירופאית טובה בקונפרנס ליג.

תסריט פסימי

הדבר הכי גרוע עבור הירוקים הוא לראות את מכבי תל אביב או הפועל באר שבע זוכות באליפות על חשבונם. גם הדחה מול נפצ'י באקו בקונפרנס ליג לא תשרת אותם. במקביל, מלבד ההישגים הקבוצתיים, בחיפה מקווים שהתסריט הפסימי של כשלון בשחקני הרכש המבטיחים לא יתממש, כאשר מוחמד, דוד, שהר, סטריין והשאר יהיו חייבים להוכיח ששחר לא פתח את הארנק סתם.

גודסוויי דוניו שחקן מכבי חיפה בחגיגות אליפות. מאור אלקסלסי
כמה חבל שחגיגות כאלה לא חזרו גם מחוץ למגרש/מאור אלקסלסי

הרגע שאסור שיחזור

בהרבה רגעים בעונה שעברה היה נדמה שהאליפות חומקת לבכר ושחקניו, כשהשיא היה במשחק במחזור הלפני-אחרון מול קרית שמונה, אז איבדו בתוספת הזמן יתרון וראו איך האליפות נדחית בעוד כמה ימים. רגע נוסף היה באירועי הדרבי, בגינם הירוקים איבדו שחקני מפתח ללא מעט זמן, מה שגרם לחשש לאיבוד כיוון במאבק האליפות.

אבל מה שבאמת שאסור שיחזור מבחינת אוהדי חיפה הוא פיאסקו חגיגות האליפות. הירוקים, שהיו צמאים לאירוע, זכו לעוד פארסה סביב הנושא - העירייה לא הגיעה לסיכום עם המשטרה, במועדון הבהירו שהם לא צד בעניין ואיזה מסכנים האוהדים, שאחרי אליפות שוב נשבר להם הלב.

חיסון שלישי או בידוד

בעונה שעברה טאלב טואטחה הגיע כהחתמה הנוצצת ביותר. הירוקים היו משוכנעים שהבן ששב הביתה ידיח את סאן מנחם מההרכב וישדרג את הצד השמאלי. בפועל, טואטחה לא מצא מקום בהרכב, עשה פרצופים ומעמדו ירד לשפל. כעת, הוא מקבל את העובדה שהוא לא בתכניות במין שלוות נפש מוזרה. אם לא יתעורר, ימצא קבוצה במהרה ויחזור לעניינים, יכול להיות שאנו עדים לאקורד הסיום של אחד המגינים הכי מוכשרים שגדלו בישראל.

שחקן מכבי חיפה טאלב טואטחה. מאור אלקסלסי
מקבל הזדמנות אחרונה, אבל לא בטוח שהוא לוקח אותה בשתי ידיים. טואטחה/מאור אלקסלסי

תחזית

מכבי חיפה תרוץ עד הסוף בכל המפעלים, עם סיכוי גבוה לזכות באליפות שנייה ברציפות וכנראה גם שלב בתים בקונפרנס ליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully