וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: בכר מתלבט אם לפתוח עם אבו פאני באזרבייג'ן, ארד ולביא יטוסו

17.8.2021 / 10:23

המאמן שוקל לפתוח עם מוחמד ורודריגס בקישור מול באקו (חמישי, 20:00, ספורט 2). הקשר או הבלם עשויים להיכלל בסגל, אבל סיכוי קלוש שישותפו. בקבוצה מגבירים את המאמצים לצירוף רועי משפתי

תקציר: טורשאבן - מכבי חיפה 0:1/ספורט1

מכבי חיפה תמריא היום (שלישי) לאזרבייג'ן לקראת המשחק בחמישי (20:00, ספורט 2) מול נפטצ'י באקו בפלייאוף הקונפרנס ליג. גודסוויי דוניו לא ייצא עם הקבוצה ויישאר בארץ לטיפולים בניסיון להכשיר אותו למשחק הגומלין בשבוע הבא. מי שייצאו עם הקבוצה הם נטע לביא ועופרי ארד, אבל הסיכויים שהשניים שמתאוששים מפציעות ישחקו קלושים. ברק בכר עשוי להציב אחד מהשניים בסגל, אך ההערכות בחיפה שהם בכל לא מקרה לא ישולבו כי הם עדיין רחוקים מכשירות של 100 אחוז.

בכר יערוך שינויים רבים בהרכב. לפי התרגול באימון אתמול עושה רושם שבכר מתלבט האם לפתוח עם מוחמד אבו פאני או שמא לתת קרדיט לעלי מוחמד וחוסה רודריגס במרכז השדה, עם רביעיית שחקני התקפה. אבו פאני תורגל בחלקים גדולים מחוץ להרכב. דין דוד צפוי לקבל את האשראי בחוד וגם בוגדן פלאניץ' וסאן מנחם יחזרו להרכב.

מוחמד אבו פאני שחקן מכבי חיפה באימון. מאור אלקסלסי
תורגל מחוץ להרכב. אבו פאני/מאור אלקסלסי

במקביל, בקבוצה יגבירו את המאמצים לצרף את רועי משפתי. כזכור בחיפה העלו בימים האחרונים את האפשרות לצרף את שוער מ.ס. אשדוד על חשבון איתמר ישראלי, וכעת בקבוצה יגבירו את המאמצים להשלים את המהלך.

בעניין אחר, בקבוצה החתימו את הקשר הגמבי סייני קולי לקבוצת הנוער של המועדון. קולי אותר על ידי הסקאוטים של המועדון בטורניר בו צפו באפריקה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully