וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבאקו חוששים ממכבי חיפה: "קבוצה חזקה יותר מה.י.ק הלסינקי"

אחד מראשי המועדון השווה בין הקבוצות לפני פלייאוף הקונפרנס ליג (ה', 19:55, ספורט2) והאשים את שחקן ההגנה שלו: "הוא כבד ומסורבל, עושה טעויות של ילד"

תקציר: טורשאבן - מכבי חיפה 0:1/ספורט1

נפטצ'י באקו הודחה פעמיים בעבר בידי יריבות ישראליות (עירוני קרית שמונה ובני יהודה) ומבחינתה מגיעה גם הפעם כאנדרדוג למפגש עם מכבי חיפה בפלייאוף הקונפרנס ליג, כשהמשחק הראשון ייערך באזרבייג'אן ביום חמישי (19:55, ספורט2). המנצחת בהתמודדות תעפיל לשלב הבתים, כאשר אלופת אזרבייג'אן הייתה במעמד כזה רק ב-2012/13, לאחר שהפסידה לקרית שמונה במוקדמות ליגת האלופות ואז העפילה דרך פלייאוף הליגה האירופית לבתים.

אמיר רוסתום שחקן בני יהודה מול שחקני נפטצ'י באקו. קובי אליהו
חוטף אש מההנהלה שלו. ממאדו פאפ אמבוג'י, משמאל, במשחק מול בני יהודה/קובי אליהו

סאמד גורבאנוב, אחד מראשי המועדון, התראיין היום (שני) לאתר "אזרי ספורט" והשווה בין מכבי חיפה לה.י.ק הלסינקי, הקבוצה הפינית שהדיחה את נפטצ'י ממוקדמות הליגה האירופית. "הקבוצה הישראלית חזקה יותר מה.י.ק, זה ברור", אמר גורבאנוב. "אבל נפטצ'י תמיד שיחקה טוב נגד קבוצות חזקות, אז אני אופטימי".

עוד אמר: "הקבוצה מאכזבת לאחרונה בתוצאות שלה. הקבוצה רצה, נלחמת, אני לא יכול לבוא בטענות למחויבות, אבל התוצאות לא טובות. אנחנו צריכים ניצחון אחד שיחזיר לבחורים את הביטחון. אף אחד לא ציפה לתבוסה 3:0 בהלסינקי. אני חשבתי שניראה טוב יותר, כמו לפני שנתיים נגד ארסנל טולה, אבל ספגנו מטעות קשה וקרסנו. טעות אחת הרסה את הכול".

מי שהיה אחראי לטעות הוא הבלם ממאדו פאפ אמבוג'י, עליו גורבאנוב לא חס בביקורת: "בעונה שעברה הוא היה טוב, עכשיו הוא הפך לשחקן כבד ומסורבל. הוא עושה טעויות של ילד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully