וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקזחסטן סימנו את חלאיילה ובן חיים: "עלולים ליצור לשחטיור בעיות"

רגע לפני משחק החוץ של הצהובים בנור-סולטן במסגרת פלייאוף הקונפרנס ליג (16:00 בספורט4), שניים משחקני הקבוצה סומנו בתקשורת הקזחית: "נפגוש מועדון פאר, קבוצה טכנית שיודעת לאלתר"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:1 על ספרטק טרנבה במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

מכבי תל אביב רחוקה 180 דקות מהעפלה שנייה ברציפות לשלב בתים אירופי. אחרי שחלפה על פני סוטייסקה וספרטק טרנבה בשני הסיבובים הקודמים בקונפרנס ליג, היום (חמישי, 16:00 בספורט4) היא תתארח אצל שחטיור קרגנדי הקזחית בתקווה לשוב עם תוצאה טובה לקראת הגומלין בשבוע הבא בבלומפילד.

שחטיור קרנדי העפילה רק פעם אחת בתולדותיה לשלב בתים אירופי וזה קרה בעונת 2013/14, אז היא פגשה בליגה האירופית גם את מכבי חיפה ומולה סיימה ב-2:2 ביתי והפסידה 2:1 בישראל, במשחק שנערך במזג אוויר סוער באצטדיון קריית אלעזר ובו השיגו הירוקים את ניצחונם הראשון בשלב הבתים באותה עונה.

עד כה הדיחה שחטיור קרגנדי במוקדמות יריבות חזקות כמו סטיאווה בוקרשט הרומנית וקולוס האוקראינית, אך הפעם האחרונה שהקבוצה שיחקה במסגרת אירופית הייתה ב-2014/15 ובקזחסטן בהחלט מכבדים את מכבי תל אביב: "זו תהיה הפעם הראשונה העונה שהגומלין לא ייערך בנור-סולטן, אלא במדינה אחרת, ושחטיור תצטרך להשיג תוצאה טובה כי בגומלין עלולות להיות לה בעיות גדולות יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם שרן ייני. ברני ארדוב
שחקני מכבי תל אביב חוגגים/ברני ארדוב

"צריך לציין שמכבי תל אביב יריבה חזקה מאוד", כתבו בנוסף בתקשורת הקזחית, "מדובר במועדון פאר שמשתתף בתחרויות האירופיות באופן קבוע. זו קבוצה טכנית, שיודעת להפעיל לחץ ולאלתר כשצריך".

שניים שזכו להתייחסות מיוחדת הם שחקני התקפה טל בן חיים ואוסמה חלאיילה: "הם עלולים ליצור בעיות משמעותיות, מדובר בשחקנים יצירתיים שיודעים להתמודד עם בלמים וגם יכולים ליצור מצבים לאחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully