וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דן ביטון חתם לשלוש שנים

עודכן לאחרונה: 18.8.2021 / 22:33

הקשר שהושאל מלודוגורץ בעונה החולפת, חוזר שוב ללבוש את המדים הצהובים וינסה למלא את החלל שהותיר יונתן כהן. ביטון הוא שחקן החיזוק החמישי שמגיע לקרית שלום הקיץ. "שמח להמשיך כאן", אמר

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:1 על ספרטק טרנבה במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

מכבי תל אביב ממשיכה להתחזק: אחרי צירופו של סטיפה פריצה מווטפורד, הצהובים הודיעו היום על החתמתו לשלוש שנים של דן ביטון. קשרה של לודוגורץ, ששיחק כמושאל בעונה שעברה, חוזר למעשה לעונה שנייה ברציפות בקבוצה של פטריק ואן לוון, המאמן שספסל אותו לא מעט בעונה שעברה. ביטון וגם סטיפה פריצה נרשמו על ידי מכבי תל אביב לאירופה ויוכלו לשחק בגומלין מול שחטיור קרגנדי.

ביטון, שילבש את החולצה מספר 10, אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "אני שמח להמשיך במכבי תל אביב, מועדון שנחשפתי לעוצמות שלו בעונה שעברה ושהתחברתי אליו, לכל מה שהוא מייצג ולשחקנים. עכשיו זה הזמן שלי להוכיח את האמון שנתנו בי ולעזור לקבוצה להשיג את כל המטרות שהציבה לעצמה". מנהל מחלקת הכדורגל במכבי, ברק יצחקי, אמר לאתר הרשמי: "אנחנו שמחים לצרף את דן ובטוחים כי יצליח להביא לידי ביטוי את הכישרון שלו ולסייע לנו בשנים הקרובות".

בעסקת ההשאלה של ביטון בעונה שעברה סוכם כי מכבי תל אביב תשלם תמורת כרטיסו 1.2 מיליון יורו, סכום דומה לזה ששילמה לודוגורץ למ.ס. אשדוד, אם תרצה לרכוש אותו. בסיום העונה הבהירו במכבי תל אביב לבולגרים כי הם רוצים לרכוש את ביטון, אבל בסכום נמוך יותר. במקביל שידר ביטון לבולגרים כי הוא לא רוצה לשחק מחוץ לישראל. בין מכבי תל אביב ללודוגורץ נפתח משא ומתן ממושך עד שהושגה הסכמה על סכום שבסיסו 700 אלף יורו אבל יתווספו לו בונוסים שונים שמכבי תל אביב תעביר לבולגרים אם היא תעפיל לקונפרנס ליג ותזכה באליפות.

דן ביטון שחקן מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
ילבש צהוב גם העונה. דן ביטון/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

ביטון, שגדל בהפועל באר שבע ועבר למ.ס. אשדוד במסגרת עסקת מיכאל אוחנה, נרכש על ידי הקבוצה של ג'קי בן זקן והציג יכולת טובה. במאי 2019 לודוגורץ רכשה אותו תמורת 1.25 מיליון יורו, אבל הוא לא השתלב בקבוצה הבולגרית והושאל.

ביטון כבש ארבעה שערים בעונה החולפת וסיפק תשעה בישולים. השחקן שגדל בהפועל באר שבע ונרכש על ידי הבולגרים ב-2019 הוא השחקן החמישי שמגיע הקיץ לקרית שלום אחרי פריצה, עדן שמיר, עידן נחמיאס ואוסמה חלאיילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully