וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם יש מישהו שמסוגל לגרום לים מדר לפרוץ, זה ז'ליקו אוברדוביץ'"

בסרביה מנתחים איך תיראה ההשתלבות של הרכז הישראלי בסיר הלחץ של פרטיזן בלגרד ומאמנה: "כישרון עצום עם עול גדול על הכתפיים". גם בבוסטון מברכים על המהלך: "הצעד הטוב ביותר עבורו ועבור הסלטיקס". הטיפ של ביברס נאתכו: "תקשיב לאוברדוביץ'"

ים מדר מתאמן בניו יורק לקראת ליגת הקיץ של ה-NBA/מתוך טוויטר

בבוקר שאחרי החתימה של ים מדר בפרטיזן בלגרד, בסרביה ובבוסטון מברכים על המהלך. לפי התקשורת הסרבית, "פרטיזן שמה יד על אחד הכישרונות הגדולים באירופה", ובכתבות היכרות עם מדר הוא תואר כ"סטף קרי הישראלי".

באתר הסרבי "מונדו" פרסמו כתבה מקיפה על מדר, בה תוארו הישגיו בקריירה הקצרה וניתן דגש מיוחד לחברות בינו לבין דני אבדיה, שותפו לנבחרות הצעירות של ישראל.

"למדר יש לחץ גדול על הכתפיים. בישראל מכנים אותו 'סטף קרי הישראלי', אבל הוא מעדיף לחקות שחקנים כמו קיירי אירווינג, דמיאן לילארד או טריי יאנג", ציינו.

ים מדר שחקן פרטיזן בלגרד. אתר פרטיזן בלגרד, אתר רשמי
בסרביה מבינים: העונה הראשונה תהיה שנת התאקלמות. מדר/אתר רשמי, אתר פרטיזן בלגרד

למדר מחכה תחרות קשה על דקות משחק בהתחשב בסוללת הגארדים של פרטיזן בעונה הבאה. הרכזים דאלאס מור ומרכוס פייג' כבר חתומים בקבוצה, וגארדים מוכחים נוספים כמו קווין פאנטר ואלכסה אברמוביץ' אמורים לקבל דקות רבות. כמו כן, לפי פרסומים ביבשת, בקרוב מאוד עשוי לחתום הרכז הקנדי קווין פאנגוס, שאמור להיות הכוכב הבלתי מעורער של הקבוצה.

בסרביה מתייחסים אל מדר כאל פרוייקט עתידי, ולא בהכרח מצפים ממנו לתפוקה מיידית. "למדר יש פוטנציאל עצום. לא יהיה לו קל, בטח בשנה הראשונה, אבל אם יש מישהו שמסוגל לגרום לו לממש את הפוטנציאל, זהו ז'ליקו אוברדוביץ'. הוא מומחה בלטפח כישרונות כמוהו. אוהדי פרטיזן מתלהבים מההגעה של מדר בצדק", כתבו.

גם בבוסטון התייחסו לצעד של מדר, שינסה לקבל חוזה מהסלטיקס בעתיד ויחזיק באופציות יציאה ל-NBA מדי קיץ. "ים מדר נשאר באירופה, וזה הצעד הכי טוב עבורו ועבור בוסטון", ציין העיתונאי האמריקאי קית' סמית'. "יש לו פוטנציאל, אבל הוא עדיין לא מוכן ל-NBA". גם הפרשן מארק דאמיקו צייץ: "אני אוהב את הצעד הזה מבחינת כל הצדדים שמעורבים בו. מדר קיבל טעימה קטנה מה-NBA בליגת הקיץ, ועכשיו הוא יכול להמשיך להתפתח באירופה. הסלטיקס, מצידם, יכולים לדחות את הגעתו ל-NBA לשנה אחת לפחות. רק טוב יכול לצאת מזה".

ברשת NBC טענו ש"חלום ה-NBA של מדר רחוק מלמות. הסלטיקס עדיין מחזיקים בזכויות עליו ויכולים לצרף אותו בעונה הבאה, אבל עכשיו הוא יקבל עוד שנה לפתח את היכולות שלו לפני שינסה לקבל חוזה שוב ב-2022".

ביברס נאתכו מברך את ים מדר על הצטרפותו לשורות פרטיזן בלגרד. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
ביברס נאתכו מברך את מדר/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

בבלגרד יפגוש מדר פנים מוכרות, ביברס נאתכו שמשחק בקבוצת הכדורגל של פרטיזן. הקשר הוותיק בירך אמש את מדר לרגל הצטרפותו למועדון והוסיף טיפ קצר: "אל תשכח להקשיב למאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully