וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכוון לדאבל דאבל: המענקים המיוחדים של יונתן כהן בפיזה

עודכן לאחרונה: 18.8.2021 / 11:35

כוכב מכבי תל אביב לשעבר פתח לעצמו דלת לפיזה אחרי שרשם מספר דו ספרתי של שערים ובישולים לפני שתי עונות. אם יעשה זאת באיטליה הוא יקבל מענק של 100 אלף יורו ויכפיל זאת אם קבוצתו תעלה. וגם: הבונוסים שיקבלו הצהובים

לא קל לעשות מספר דו ספרתי של שערים ובישולים במקביל בליגת העל באותה עונה. מעטים הצליחו בכך לאורך השנים. יונתן כהן הצליח בעונת 2019/20 שהיתה גם העונה שפתחה לו את הדלת למעבר היוקרתי לפיזה. כהן יודע להבקיע וגם לבשל וזו התכונה הבולטת שלו וגם בפיזה היה לו חשוב להכניס לחוזה סעיף שיתגמל אותו אישית אם יעמוד ברף של 10 שערים ויותר בשערים ובבישולים במקביל. אם יעשה זאת, יזכה למענק של 100 אלף יורו נטו, לא משנה באיזו ליגה ובאיזו עונה. הסכום יתווסף לחוזה בגובה של 450 אלף יורו נטו שהוא שכר הבסיס שלו בכל עונה. לכהן יש גם בונוס בגובה של 100 אלף יורו במקרה שפיזה תעלה לסרייה א', כך שבעונה טובה שלו ושל הקבוצה הוא גם יכול להגיע לשכר נטו של 650 אלף יורו.

יונתן כהן שחקן פיזה. אתר פיזה, אתר רשמי
יונתן כהן שחקן פיזה/אתר רשמי, אתר פיזה
שלומי בן עזרא בין קלאודיו קייליני לג'ובאני קוראדו. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
הסוכן שלומי בן עזרא בין קלאודיו קייליני לג'ובאני קוראדו/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

לא רק כהן ייהנה מהצלחה אישית שלו ושל פיזה. מכבי תל אביב שמקבלת 2.1 מיליון יורו עבורו ו-15 אחוז ממכירה עתידית (10 אחוז מפיזה ו-5 אחוז דמי סולידריות), תוכל להקפיץ את דמי המכירה בצורה משמעותית אם פיזה תעלה ליגה ואם כהן יבקיע 10 שערים ומעלה. על עליית פיזה לליגה הראשונה באיטליה תקבל מכבי תל אביב 500 אלף יורו ואם כהן יבקיע 10 שערים ומעלה מכבי תל אביב תזכה לבונוס של 100 אלף יורו.

יש לציין כי כהן חתם על חוזה לחמש שנים בפיזה וכל זמן שהוא משחק בקבוצה, הבונוסים בתוקף. המענקים למכבי תל אביב בגין הצלחת פיזה והצלחת כהן לא תחומים בעונה אחת, כך שבכל עונה בה הוא ישחק ויבקיע 10 שערים ומעלה מכבי תל אביב תזכה למענק של 100 אלף יורו וכאמור פיזה יכולה גם לעלות ליגה בעוד שנתיים ואם כהן ישחק עדיין בשורותיה, הבונוס למכבי תל אביב בגובה של 500 אלף יורו, ינחת בקרית שלום.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully