וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ויאריאל וגרנאדה נפרדו ב-0:0, צפו ב-4:5 המשוגע בגביע האיטלקי

פולקייה הציל מהקו בדקה ה-90 ומנע מהצוללת הצהובה לנצח, 0:0 גם בין אלצ'ה לבילבאו. טרנאנה מהליגה השנייה הפתיעה את בולוניה במשחק עם תשעה שערים

תקציר גביע איטלקי: בולוניה - טרנאנה 5:4/ספורט1

שני משחקים נועלים הערב (שני) את מחזור הפתיחה של עונת 2021/22 בליגה הספרדית. בראשון נפרדו ויאריאל וגרנאדה ב-0:0 וגם המשחק השני היה נטול שערים ונגמר ב-0:0 בין אלצ'ה לאתלטיק בילבאו.

ג'רארד מורנו שחקן ויאריאל מקבל כרטיס צהוב. Alex Caparros, GettyImages
צהוב על דריכה מכוערת וכמעט שער בדקה ה-90. ג'רארד מורנו/GettyImages, Alex Caparros

ויאריאל - גרנאדה 0:0

חמישה ימים אחרי ההפסד בפנדלים לצ'לסי בסופרקאפ האירופי, ויאריאל לא הצליחה להכניע את ארון אסקנדל והסתפקה בנקודה במפגש שהניב 4:4 מלהיב במחזור הפתיחה לפני שנתיים. גרנאדה רכשה אתמול את לואיס מקסימיאנו כמחליפו של רוי סילבה שעבר לבטיס, אבל בינתיים השוער השני עשה את העבודה עבור רוברט מורנו שערך את הבכורה שלו על הקווים. ירמי פינו ובולאי דיה החמיצו אצל המארחת וג'רארד מורנו כמעט הורחק אחרי דריכה גסה בדקה ה-41, כשמנגד קרלוס באקה שותף כמחליף מול האקסית וכמעט עקץ בדקה ה-69 וחורחה מולינה סחט הדיפה טובה מחרונימו רולי בדקה ה-82. מיד לאחר מכן נשלף צהוב שני לחואן פוית שיחסר בשבת מול אספניול, אבל ויאריאל בכל זאת כמעט השיגה הכרעה דרמטית, כשג'רארד הכניע כבר את אסקנדל וראה את דימיטרי פולקייה מספק הצלה אדירה מקו השער בדקה ה-90.

עוד בוואלה!

לאפורטה: "ברצלונה בגירעון של 451 מיליון יורו, ברתומאו שיקר"

לכתבה המלאה
דני ויויאן שחקן אתלטיק בילבאו מול לוקאס בוז'ה שחקן אלצ'ה. Quality Sport Images, GettyImages
לא הצליחו לספק שערים. ויויאן מול בוז'ה/GettyImages, Quality Sport Images

אלצ'ה - אתלטיק בילבאו 0:0

המארחת השלימה את מסע ההיחלצות שלה בעונה שעברה בזכות 0:2 מול אתלטיק בילבאו במחזור הסיום והשתיים נפגשו הפעם כבר במחזור הפתיחה. הפעם לא קיבלנו שני שערים, אפילו לא אחד ונאלצנו להסתפק בתיקו מאכזב שהשלים ערב די משעמם בספרד.

בגביע האיטלקי נרשמה הפתעה גדולה אחרי משחק משוגע ברנאטו דל'ארה, שם בולוניה הפסידה 5:4 לטרנאנה מהליגה השנייה. האורחת כבר הובילה 1:5 בזכות חמישה כובשים שונים, ביניהם אלפרדו דונארומה שגם החמיץ פנדל, מרקו ארנאוטוביץ' צימק עם שער בכורה וגם רוברטו סוריאנו וריקרדו אורסוליני נתנו תקווה לבולוניה, אבל היא לא הצליחה להשוות והודחה כבר בסיבוב הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully