וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מעודדת מהניצחון ו"הכישרון" אבל השחקנים מודים: "נפגענו מהשקרים"

פיקה ריגש, ממפיס הלהיב, בארסה פתחה עונה עם 2:4 על סוסיאדד וקומאן טען ש"חצי השעה הראשונה הייתה הברצלונה הכי טובה של השנים האחרונות", אבל אלבה המאוכזב ספג שריקות בוז ואמר: "נאמרו דברים לא נעימים"

מסיבת העיתונאים בה הוצג ליאונל מסי כשחקן פריז סן ז'רמן/רויטרס

ברצלונה עוברת ימים לא קלים על רקע המשבר הכלכלי שגרם לעזיבה של הסמל של המועדון וכוכבה הגדול אי פעם ליאונל מסי, ועונת 2021/22 נפתחה תחת צל כבד וחששות גדולים, אבל הקבוצה הצליחה בכל זאת לנצח אתמול (ראשון) במחזור הראשון של לה ליגה 2:4 את ריאל סוסיאדד, במשחק שהזכיר שלברצלונה עדיין יש סגל טוב עם הרבה כישרון, אבל גם הזכיר שהיא קבוצה לא יציבה. בארסה פתחה מצוין ועלתה ל-0:3, סוסיאדד צימקה ל-3:2 בדקות ה-82 וה-85, אבל מרטין ברייתווייט יצא בסופו של דבר גיבור הניצחון, ואחרי שכבש צמד, הוסיף בישול בדקה ה-91 לסרג'י רוברטו שחתם את התוצאה אחרי דקות של לחץ.

סרג'י רוברטו שחקן ברצלונה כובש שער. רויטרס
הרגיע את הלחץ. סרג'י/רויטרס

גיבור נוסף בברצלונה הוא הקפטן ג'רארד פיקה, שהסכים לקצץ בחוזהו והדבר איפשר את רישומם של שחקני הרכש ממפיס דפאי ואריק גרסיה. ההולנדי אף רשם בישול ראשון, כשהגביה לפיקה את השער הראשון אותו הבלם נגח פנימה, במהלך סמלי. "נולדתי כאן, גדלתי כאן, כמעט כל החיים גרתי בברצלונה", אמר פיקה על המחווה שעשה למען המועדון, עם הקיצוץ החשוב, "זה משהו שהייתי חייב לעשות. אני רוצה לציין שכל הקפטנים יעשו את אותו הדבר. עשיתי את זה מהר יותר כי היה לחץ, אבל כולם יעשו את זה".

על העידן החדש אמר פיקה: "מסי הוא השחקן החשוב בתולדות המועדון, אבל חייבים להמשיך. עדיין יש הרבה איכות בקבוצה, נהיה קבוצה תחרותית, אני בטוח שניאבק על כל התארים. בלי ליאו איבדנו מהכישרון שלנו, אבל יש לנו מטרה. העונה הזאת הולכת להיות כיפית".

עוד בוואלה!

ברצלונה נואשת להיפטר מקוטיניו, גריזמן יחזור לאתלטיקו?

לכתבה המלאה
מרטין ברייתווייט שחקן ברצלונה חוגג שער. רויטרס
אין מסי, יש סקורר אחר. ברייתווייט/רויטרס

גם המאמן רונאלד קומאן היה מרוצה: "לפתוח עונה עם ניצחון זה תמיד חשוב. אני שמח מאיך שנראינו. כולם נתנו משחק טוב. אריק (גארסייה) היה מצוין, ממפיס הראה כישרון וסיפק כמה נגיעות יפות בנוסף לבישול, והמחצית הראשונה הייתה פנטסטית. חצי השעה הראשונה הייתה הבארסה הכי טובה של השנים האחרונות". קומאן החמיא לגיבורי הניצחון: "ברייתווייט הוא מקצוען, הוא משמש דוגמה, הוא תמיד עובד עבור הקבוצה, אני מאושר שיש לנו שחקן כמוהו. פיקה הוא מנהיג, והעונה הוא גם במצב טוב יותר פיזית והגישה שלו היא דוגמה לכולם". ההולנדי חתם ואמר ש"המשחק שלנו אולי יותר קבוצתי מלפני כן, אבל אני מעדיף שמסי יהיה בקבוצה שלי".

ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה חוגג שער. רויטרס
סמל אמיתי. פיקה/רויטרס

אבל המצב הכלכלי וההשלכות שלו משפיעות על המצב. ג'ורדי אלבה ספג קריאות בוז בקאמפ נואו לפני המשחק, על רקע הדיווחים שהוא סירב לקיצוץ בשכר. אלבה אמר: "שמעתי על בקשה לקיצוץ לראשונה רק לפני כמה שבועות. מה שמפריע לי יותר מהכל זה השקרים. נאמרו דברים לא נעימים, שפגעו בי ובמשפחה שלי. אף אחד לא יכול לפקפק במחויבות שלי למועדון הזה. הרצון שלי היה תמיד לעזור. עדיף שתדברו על זה עם הנשיא".

גם סרג'י רוברטו אמר: "זה לא נכון שסירבנו לקצץ בשכר שלנו, מהרגע הראשון רצינון לעזור. נפגענו מכל הדברים שנאמרו. בגלל כמה סיבות עוד לא נסגר החוזה, אבל זה יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully