וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 15.8: ברצלונה נואשת להיפטר מקוטיניו, גריזמן יחזור לאתלטיקו?

עודכן לאחרונה: 15.8.2021 / 23:22

באיטליה טוענים: הקטלאנים הציעו ללאציו לממן מחצית משכרו של הברזילאי במידה שהוא יעזוב אליהם, הצרפתי עשוי לקצץ בשכרו כדי לחזור לאלופה, דייגו קוסטה מצא קבוצה חדשה

רומלו לוקאקו שחקן צ'לסי/מתוך טוויטר

העברות

  • שבדי ראשון בסביליה: המגן השמאלי לודוויג אוגוסטינסון בן ה-27, ששיחק עם שבדיה ביורו, נרכש על ידי האנדלוסים מוורדר ברמן ב-5.5 מיליון יורו וחתם לארבע שנים.
  • דייגו קוסטה, זוכרים? החלוץ שקרע רשתות והוליך בעבר את אתלטיקו מדריד לאליפות, חוזר לברזיל. קוסטה חתם רשמית באתלטיקו מיניירו. החלוץ הברזילאי ספרדי ישתף פעולה עם הולק, גם הוא משחק במיניירו החזקה.
אנטואן גריזמן שחקן ברצלונה. Quality Sport Images, GettyImages
ינטוש את הספינה הטובעת של ברצלונה ויחזור לאלופה? גריזמן/GettyImages, Quality Sport Images

שמועות

  • דיווח מעניין ב"גאזטה" האיטלקי: ברצלונה נואשת להיפטר מפיליפה קוטיניו והציעה ללאציו לממן מחצית משכרו כדי שזה יעבור לקבוצה מרומא. לאציו מצידה שוקלת את האפשרות הזו משום שהיא מחפשת מחליף לחואקין קוריאה, שעשוי לעזוב לאינטר.
  • האם אנטואן גריזמן בכל זאת יחזור לאתלטיקו מדריד עוד העונה? בספרד מדווחים שהקולצ'ונרוס מבינים שברצלונה אולי תצטרך להיפרד מהצרפתי בגלל המשבר הכלכלי העצום והשחקן מבחינתו מוכן לקצץ בחצי את משכורתו כדי לחזור.
  • טמי אברהם בדרך לקבוצה חדשה: אחרי שרומלו לוקאקו חתם בצ'לסי, אלופת אירופה הגיעה לסיכום עם רומא על העברתו של החלוץ האנגלי הצעיר שכבר נחת בבירת איטליה. פרטי העסקה טרם נחשפו, אך פבריציו רומאנו טוען שלבלוז תהיה אופציית רכישה בחזרה בקיץ 2023 תמורת 80 מיליון יורו. אברהם יחליף בקבוצה של מוריניו את אדין דז'קו שעבר לאינטר.
  • ריאל בטיס קרובה להחתים את דריו בנדטו, חלוצה של מארסיי. בנדטו איבד את מקומו בהרכב והקבוצה מדרום צרפת מעוניינת להשאילו למועדון אחר. כבש 5 שערים ב-32 הופעות בעונה שעברה.
  • טוטנהאם ואסטון וילה נאבקות על החתמתו של מיקל דמסגור, קשרה של סמפדוריה ונבחרת דנמרק. מחירו של דמסגור, שכבש שער יפהפה בחצי גמר היורו נגד אנגליה, מוערך בכ-40 מיליון יורו.
  • בצרפת טוענים שניס היומרנית והעשירה, מכינה הצעה כספית לסלטיק עבור אודסון אדואר, החלוץ הצרפתי המצוין שלה. המחיר המוערך שלו: 20 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully