וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה פתחה את העונה עם 2:4 על ריאל סוסיאדד, ניצחון גם לאתלטיקו

עודכן לאחרונה: 16.8.2021 / 1:20

עידן פוסט מסי החל עם דקות יפות ורגעי דאגה: בארסה הוליכה 0:3, סוסיאדד צימקה ל-3:2, ברייתווייט עם צמד ובישול הרגיע, בישול גם לממפיס. האלופה אתלטיקו מדריד פתחה עם ניצחון 1:2 על סלטה ויגו, צמד לקוראה

פריז סן ז'רמן מודיעה על חתימתו של ליאונל מסי/מתוך טוויטר

בצל סערת העזיבה של ליאו מסי, ברצלונה פתחה הערב (ראשון) את העונה בליגה הספרדית עם ניצחון יפה, אך לא קל, 2:4 על ריאל סוסיאדד, במשחק שבו הציגה "כוכב" חדש: מרטין ברייתווייט, שכבש פעמיים והוסיף בישול. אתלטיקו מדריד גברה 1:2 על סלטה וגו, וסביליה נעלה את הערב עם 0:3 במשחק ביתי מול ראיו וייקאנו.

מרטין ברייתווייט שחקן ברצלונה חוגג שער. רויטרס
חיפשו סקורר? ברייתווייט/רויטרס
ג'רארד פיקה עם ממפיס דפאי שחקני ברצלונה. רויטרס
יש חיוכים, גם בלי מסי. פיקה ודפאיי/רויטרס
אנטואן גריזמן, ברצלונה מול ריאל סוסיאדד. רויטרס
ייקח פיקוד? גריזמן/רויטרס

ברצלונה - ריאל סוסיאדד 2:4

היו רגעים טובים, היו רגעים מדאיגים, אבל בסופו של דבר ברצלונה פתחה הערב את העונה עם ניצחון וגיבור חדש - מרטין ברייתווייט, שסיפק את הסחורה עם צמד חשוב ובעיקר עם בישול בדקה ה-91, אחרי דקות דאגה. בארסה פתחה מצוין והוליכה 0:3, ונראתה בשליטה גם במשחק הראשון בלי מסי, אבל פתאום סוסיאדד צימקה ל-3:2 עם שני שערים מהירים תוך 3 דקות, קומאן כבר נכנס ללחץ, אבל החלוץ הדני בישל לסרג'י רוברטו את השער שחתם את התוצאה.

ממפיס דפאי ואריק גרסיה, שנרשמו בזמן, פתחו בהרכב של בארסה, וההוולנדי אף רשם בישול ראשון. רישומם, יחד עם ריי מנאי (שהיה מועמד למכבי תל אביב), התאפשר לאחר שבמועדון הגיעו להסכמה עם ג'רארד פיקה בנוגע לקיצוץ בחוזהו, כשגם ג'ורדי אלבה וסרחיו בוסקטס הביעו נכונות לקצץ. פיקה, בנוסף לקיצוץ, גם כבש את השער הראשון של העונה, ביום משמח עבור הסמל של הקטלאנים. לפי הדיווחים, פיקה יקצץ למעלה מ-50 אחוז מהמשכורת שלו בעונה הקרובה. לפי "מונדו דפורטיבו", הוא ישחק "כמעט בחינם" כדי לאפשר את הרישום של שחקני הרכש ובמסגרת ההסכם יאריך את חוזהו בעונה נוספת עד 2025. את הכסף שלא ישולם לו בעונה הקרובה, הוא אמור לקבל עם סיום חוזהו.

מהלך המשחק

  • דקה 10 - 20,384 האוהדים של ברצלונה שהורשו להיכנס לקאמפ נואו ערכו מחווה לליאו מסי, כשקראו בשמו והניפו חולצות שלו.
  • דקה 12: בארסה פתחה יפה והשתלטה מהר על המשחק, גריזמן עלה יפה להגבהה ונגח חזק, הכדור נהדף במשקוף.
  • דקה 19 - גול! ממפיס דפאיי הגביה נהדר כדור חופשי, ג'רארד קיפה ניגש יפה ונגח בעוצמה פנימה כדי לקבוע 0:1 לברצלונה.
  • דקה 45+2 - גול! ברצלונה עלתה ל-0:2, אחרי שדה יונג הגביה כדור מדויק מאגף ימין, וברייתווייט נגח מקרוב כדי להעניק לבארסה יתרון כפול.
  • דקה 59 - גול! ממפיס שחרר מסירה מבריקה לאלבה, שהעביר כדור רוחב, הכדור נהדף לברייתווייט שהפציץ מקרוב וקבע 0:3 לברצלונה.
  • דקה 82 - גול! סוסיאדד צימקה ל-3:1, אחרי מסירת עומק שהותירה בור בהגנת ברצלונה, ובאוטיסטה ג'ון כבש מקרוב.
  • דקה 85 - גול! סוסיאדד צימקה ל-3:2, אחרי שמיקל אויארסבאל כבש בבעיטה חופשית יפה לפינה הימנית העליונה.
  • דקה 91 - גול! ברייתווייט השלים צמד ובישול, כשהעביר כדור רוחב חד ומדויק, וסרג'י רוברטו כבש מקרוב כדי לקבוע 2:4, לו הייתה ראויה.
ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה נוגח לרשת ריאל סוסיאדד. רויטרס
עלה יפה. פיקה/רויטרס
ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה חוגג שער. רויטרס
קיצץ וחגג. פיקה/רויטרס
מרטין ברייתווייט חוגג שער לזכות ברצלונה. רויטרס
8 אוהדים ביציע, 5 עם פלאפון ביד. ברייתווייט חוגג/רויטרס
אנחל קוראה אתלטיקו מדריד. רויטרס
קשה, כמו שאתלטיקו אוהבת. קוראה/רויטרס

סלטה ויגו - אתלטיקו מדריד 2:1

בזמן שברצלונה וריאל מדריד עברו קיץ קשה, האלופה שמרה על שקט מופתי, הצליחה לשמור על השלד שהעניק לה אליפות ראשונה אחרי שבע שנים, והיום פתחה עם ניצחון חוץ קשה מול סלטה ושלוש נקודות חשובות.

מי שעשה את העובדה לקבוצה של סימאונה היה אנחל קוראה, שכבש צמד: בדקה ה-23 הוא כבש בנגיעה נהדרת ובעיטה חדה כדי לסיים התקפה יפה בשער, יאגו אספס עוד השווה בפנדל (59), אבל קוראה סיפק עוד בעיטה נהדרת בדקה ה-64 מקצה הרחבה, שעברה את השער, פגעה בקורה השמאלית וחדרה פנימה. אספס היה קרוב לשוויון, אבל אחרי שכבר את השוער החטיא מקרוב.

רודריגו דה פול, הרכש הבולט הקיץ, נכנס רק כמחליף, כשגם לואיס סוארס הוותיק רק עלה מהספסל. יאן אובלק הפך לשיאן ההופעות מבין שוערי אתלטיקו מדריד בכל הזמנים עם משחקו ה-304 בכל המסגרות.

שחקני סביליה אריק לאמלה לצד יוסף אן-נסירי. Fran Santiag, GettyImages
בכורה מושלמת. לאמלה/GettyImages, Fran Santiag

סביליה - ראיו וייקאנו 0:3

הצהרת כוונות מצד קבוצת הצמרת, שממחישה שזה אינו מקרי: הקבוצה של ז'ולן לופטגי פתחה עונה במשחק נוח יחסית מול העולה החדשה, והמשיכה מאותה נקודה בה נעצרה בעונה שעברה, כשסיימה רביעית והבטיחה מקום בליגת האלופות בפעם השנייה ברציפות. מי שנהנה מבכורה נהדרת הוא אריק לאמלה, שנכנס בפתיחת המחצית השנייה וכבש צמד מהיר בדקות ה-55 וה-79, השני אחרי בישול של אן-נסירי, שגם כבש את השער הראשון בפנדל בדקה ה-19. מנגד, ראיו (ששיחקה 70 דקות ב-10 שחקנים) גילתה שהחיים בליגה הבכירה לא יהיו קלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully