וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מיינץ הפתיעה עם 0:1 על סגנית האלופה ר.ב. לייפציג

הבלם מוסא ניאקאטה כבש בדקה ה-13 את שערו השישי בבונדסליגה והרביעי לרשת לייפציג, חלוץ הרכש אנדרה סילבה לא הצליח להשוות. קלן גברה 1:3 על הרטה ברלין

תקציר: מיינץ - ר.ב. לייפציג 0:1/ספורט1

אחרי שהאלופה באיירן מינכן שמטה נקודות ביום שישי עם 1:1 מול בורוסיה מנשנגלדבאך במחזור הפתיחה של הבונדסליגה, סגניתה ר.ב. לייפציג החלה הערב (ראשון) עם הפסד 1:0 במיינץ. קלן ניצחה 1:3 את הרטה ברלין.

מוסא ניאקאטה שחקן מיינץ חוגג שער. Juergen Schwarz, GettyImages
אוהב לפגוש את לייפציג. מוסא ניאקאטה/GettyImages, Juergen Schwarz

מיינץ - ר.ב. לייפציג 0:1

פתיחת עונה מאכזבת לג'סי מארש, במקום בו גם קודמו יוליאן נאגלסמן הפסיד רק לפני שבעה חודשים. לייפציג הגיעה כפייבוריטית ברורה, עם הסקורר הפורטוגלי אנדרה סילבה בחוד ודומיניק סובוסלאי על הספסל, אבל מולה ניצב הקריפטונייט שלה. מוסא ניאקאטה, שהפך לקפטן הצרפתי הראשון של מיינץ, ניצל בלגן גדול בהגנה וכבש בדקה ה-13 את שערו השישי בקריירה בבונדסליגה, כשמתוכם זה הרביעי לרשת לייפציג. 33 שערים כבשה האורחת ב-10 משחקי הליגה שלה מול מיינץ - יותר מכל יריבה אחרת - אבל הפעם רובין צנטנר סיפק שתי הצלות טובות, נגיחה של וילי אורבן שרקה ליד הקורה (86) וגם סילבה החמיץ לקראת הסיום והשער נותר נקי.

קלן - הרטה ברלין 1:3

אחרי שני מפגשים מאופסים ביניהן בעונה שעברה, קלן והרטה סיפקו משחק פורה שבסיומו המארחת חגגה ניצחון ביתי אחרי שכשלה לעשות זאת בשלוש העונות הקודמות. הקבוצה מברלין הציגה בהתקפה את סטבן יובטיץ', שבדקה השישית גלגל פנימה מקרוב והפך לשחקן השני אחרי פלורין ראדוצ'יו הרומני שכובש בכל חמש הליגות הבכירות. הוא עשה את זה במדי מנצ'סטר סיטי באנגליה, אינטר באיטליה, סביליה בספרד, מונאקו בצרפת וכעת גם בגרמניה. אלא שקלן הגיבה עם נגיחה נהדרת של אנתוני מודסט בדקה ה-41 והשלימה את המהפך עם צמד מהיר של פלוריאן קיינץ (52 ו-55).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully