וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: צמד ושלושה בישולים להולאנד ב-2:5 של דורטמונד, 59 דקות לדאבור ב-0:4 של הופנהיים

הנורבגי העביר מסר במחזור הפתיחה עם הצגה בניצחון המוחץ על פרנקפורט. החלוץ הישראלי פתח בהרכב ולא כבש מול אוגסבורג. מנשנגלדבאך ובאיירן מינכן סיימו ב-1:1 ביום שישי

תקציר: בורוסיה מנשנגלדבאך - באיירן מינכן 1:1/ספורט1

כחודש וחצי אחרי שננעלה עונת 2020/21 בבונדסליגה, יצאה אמש (שישי) עונת 2021/22 לדרך עם תיקו 1:1 בין בורוסיה מנשנגלדבאך לבין האלופה באיירן מינכן. ארלינג הולאנד סיפק עוד הצגה ב-2:5 של דורטמונד על פרנקפורט עוד לפני כן מונס דאבור והופנהיים הביסו את אוגסבורג 0:4 בחוץ.

שחקן באיירן מינכן תומאס מולר. Joosep Martinson, GettyImages
האלופה פתחה את העונה עם תיקו. מולר/GettyImages, Joosep Martinson

בורוסיה מנשנגלדבאך - באיירן מינכן 1:1

המארחת עם מאמן חדש בדמותו של אדי הוטר, החלה את המשחק במומנטום אדיר והיא עלתה ליתרון כבר אחרי עשר דקות. לארס שטינדל גלש והשאיר את הכדור לאלאסאן פלאה, שנותר פנוי מול מנואל נוייר ובעט בעוצמה לרשת. האורחת נכנסה לעניינים בזכות מספר מצבים של רוברט לבנדובסקי, ובדקה ה-42 הסייחים למדו על בשרם כי הסקורר הפולני יפסיק להחמיץ בסופו של דבר. החלוץ ניצל את מעט המרחב שהיה לו והכניע את יאן זומר בדרך לשוויון.

במחצית השנייה הקצב ירד, ולמרות שמנשנגלדבאך הגיעה למספר הזדמנויות, היא לא הצליחה למצוא את שער הניצחון שיהמם את הבווארים. האלופה המכהנת אמנם פותחת עונה עם נקודה אחת בלבד, אך היא יכולה להסתכל על חצי הכוס המלאה: אחרי שבשתי העונות האחרונות היא הפסידה בבורוסיה פארק, הפעם היא לפחות לא יוצאת בידיים ריקות.

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
ארלינג הולאנד, בורוסיה דורטמונד. Martin Meissner, AP
בלתי עציר. הולאנד/AP, Martin Meissner

בורוסיה דורטמונד - איינטרכט פרנקפורט 2:5

ארלינג הולאנד עם מסר מהדהד לפתיחת העונה, שממחיש שהשמועות על מעבר לאחת מקבוצות העל שמעוניינות בו כלל לא משפיעות עליו. הסקורר הנורבגי הבלתי עציר העלה את מאזנו ל-62 שערים ב-61 הופעות במדי השוורצגלבן, ואחרי השלושער בשבוע שעבר בגביע, סיפק שלושה בישולים: הראשון בדקה ה-23 למרקו רויס שכבש את שערו ה-100 בבונדסליגה (החמישי בתולדות דורטמונד שעושה זאת), השני לטורגן הזאר בדקה ה-32 והשלישי לג'יו ריינה (58). לקינוח, הוסיף הולאנד צמד משלו בדקות 32 ו-72, שנתן למאמן הטרי מרקו רוזה ניצחון בכורה בליגה, ואיפשר לו לשתף גם שחקן הרכש הטרי דונייל מאלן שנכנס כמחליף בדקה ה-72. פרנקפורט שלא הצליחה ניצלה סגל חסר של הצהובים-שחורים שחסרו את יוליאן בראנדט, תומא מונייה, אמרה ג'אן ומאטס הומלס, לא תתנחם גם בשערים המצמקים של יינס האוגה (86) ופליקס פסלאק (27, עצמי).

צפו בתקציר הניצחון של הופנהיים על אוגסבורג

תקציר: אוגסבורג - הופנהיים 4:0/ספורט1

אוגסבורג - הופנהיים 4:0

ניצחון מרשים לקבוצתו של מונס דאבור במחזור הפתיחה, נגד אחת המועמדות לירידת ליגה בתום העונה. החלוץ הישראלי פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-59 על ידי מיאט גאצ'ינוביץ'. יקוב ברון לארסן כבש ראשון בדקה ה-37 ולקראת הסיום הגיע השיטפון מרגלי סרגיס אדמיאן (78), ג'ורג'יניו רוטר וסבסטיאן רודי (90+5).

משחקים נוספים

אוניון ברלין - באייר לברקוזן 1:1
לאוניון: טאיוו אווניי (7). ללברקוזן: מוסא דיאבי (12)

ארמיניה בילפלד - פרייבורג 0:0

שטוטגרט - גרויטר פירת 1:5
לשטוטגרט: ווטארו אנדו (30), פיליפ קלמנט (36), מארק-אוליבר קמפף (55, 76), חמדי אל גאדיוי (61). לפירת: ג'יימי לבלינג (90)

וולפסבורג - בוכום 0:1
לוולפסבורג: ואוט וחהורסט (22)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully