וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מרגיעים: "הכול ייראה אחרת בקרוב"

13.8.2021 / 14:50

שני זרים איכותיים יצורפו בקרוב, ביטון מועדף על קניקובסקי, גולסה תיכף חוזר לשחק והעזיבה של פרץ וכהן הייתה בלתי נמנעת. במכבי תל אביב מתחייבים שתהיה להם קבוצה הרבה יותר טובה מזו שהיתה אמש על הדשא ושבעל הבית נתן אור ירוק להכל

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:1 על ספרטק טרנבה במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

ביום שאחרי הניצחון הדחוק על ספרטק טרנבה במוקדמות הקונפרנס ליג שלווה בתצוגת כדורגל חלשה עד כדי כך שהשוער דניאל פרץ נבחר למצטיין בשורות הקבוצה, במכבי תל אביב מבינים את הביקורות, אבל לא מקבלים את כולן וגם מתחייבים שתהיה בקרוב קבוצה הרבה יותר חזקה.

גורם במועדון הבהיר היום כי עד סגירת חלון ההעברות ינחתו במכבי תל אביב שני זרים לחלק הקדמי שישדרגו את הקבוצה בצורה ניכרת. במכבי תל אביב טוענים כי כל המשאים והמתנים שנוהלו בחודשיים האחרונים להבאת שחקנים איכותיים, חלוץ ושחקן קו, לא הבשילו כי השחקנים שמכבי תל אביב רצתה העדיפו לחכות להצעות טובות יותר מאשר מישראל. בנוסף לכך, לטענת גורמים במועדון, שחקנים שהסכימו לבוא דרשו סכומים גבוהים מאוד, שאינם תואמים לליגה הישראלית. במכבי תל אביב, בניגוד לשנים הקודמות, יש תקציב לרכישת שחקנים וגם אין מגבלת פייר פליי כך שבקבוצה משוכנעים שיהיה חיזוק רציני בזמן הקרוב.

דן ביטון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מקבל עדיפות על פני קניקובסקי. דן ביטון/ברני ארדוב

באשר לרכש הישראלי, ההעדפה בשלב הזה היא עדיין לדן ביטון על פני גבי קניקובסקי ולו בשל העובדה שביטון כבר חווה שנת התאקלמות במכבי תל אביב ופטריק ואן לוון מעריך שבעונה השנייה שלו הוא יהיה שחקן הרבה יותר מתאים למכבי תל אביב. יחד עם זה, עדיין אין פריצת דרך במשא ומתן עם לודוגורץ שמערימה קשיים כל העת ומכאן שעד שביטון לא יחתום בקבוצה, אופצית קניקובסקי תהיה על השולחן.

בנוסף לכך, בקבוצה משוכנעים שאייל גולסה יחזור בקרוב מאוד לסגל ושהפציעה שהשביתה אותו בארבעת החודשים האחרונים קרובה מאוד לסיום. קישור שיכלול את דן גלזר, אייל גולסה, עדן שמיר, דן ביטון, אבי ריקן ועדן קארצב כבר עשוי להיות קישור שייתן יותר עוצמה ואפשרויות.

דור פרץ שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא היה מנוס מלשחרר אותו. דור פרץ/ברני ארדוב

באשר לשחקנים שעזבו את מכבי תל אביב, במועדון טוענים כי ניסו לעשות הרבה כדי להשאיר את דור פרץ אבל אי אפשר היה להתחרות בהצעה שהיתה לו מאיטליה ובצידה החלום האירופאי. בנוגע ליונתן כהן, השחקן התעקש לעזוב, הביא הצעה ראויה כספית וזה היה שלב בו מכבי תל אביב היתה צריכה לקבל החלטות קשות ומכאן שהוחלט למכור את השחקן לפיזה כי השארתו לא היתה מועילה ולא היתה תורמת לקבוצה. הביקורת שנמתחת מצד האוהדים והתקשורת לא נופלת על אוזניים אטומות. במכבי תל אביב מבינים את הלחץ של הקהל ואת הרצון של האוהדים להחזיר את האליפות לקרית שלום אחרי שהיא נדדה צפונה למכבי חיפה.

יחד עם זה, משוכנעים בקרית שלום שמכבי תל אביב ששיחקה אמש בבלומפילד מול ספרטק טרנבה תיראה אחרת בקרוב. נכון שזו שוב בנייה מאוחרת, אבל בקבוצה מתעקשים כי מדובר בבעיות אובייקטיביות שקשורות בשחקני הרכש עצמם. "אנחנו רוצים לשדרג את הקיים ולא להביא שחקנים רק כדי להביא", אמר היום גורם במועדון. "אפשר היה בקלות להביא מכל הבא ליד כי יש אמצעים. החוכמה היא לפגוע בשחקנים הנכונים וכאלה עוד יהיו בקרוב. יש אור ירוק לצרף שחקנים והכל ייראה אחרת בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully