וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן לוון: "שיחקנו לא מספיק טוב", פרץ: "מכוון להיות שוער ראשון"

מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את טרנבה, בן חיים: "לא זוכר כל כך הרבה קורות ומשקופים". הכירו את היריבה הבאה: שחטיור קרגנדי

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:1 על ספרטק טרנבה במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

מכבי תל אביב עדיין רחוקה מלהרשים, אבל לפחות סימנה הערב (חמישי) וי על המשימה שלה ועלתה לשלב הפלייאוף של הקונפרנס ליג. הצהובים ניצחו 0:1 את ספרטק טרנבה הסלובקית, השלימו ניצחון בתוצאה זהה בסיכום המפגשים ועלו לשלב הבא, שם מחכה להם שחטיור קרגנדי. כך או אחרת, מכבי תל אביב הבטיחה כבר הכנסה של 1.3 מיליון יורו. עכשיו היא גם צריכה להתחיל לשחק כדורגל יותר טוב מזה.

דניאל פרץ שוער מכבי תל אביב מול מילאן ריסטובסקי שחקן ספרטק טרנבה. ברני ארדוב
"שחקן מצטיין זה נחמד, אבל הכי חשוב שעלינו שלב". פרץ/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון: "אני חושב שהתחלנו טוב את המשחק והגענו לכמה מצבים, היינו צריכים להיות טובים יותר בסיומת. היה משחק קשה. לא שיחקנו את הכדורגל שלנו, לא מצאנו אחד את השני בצורה קלה, אבל יצרנו הרבה רגעים טובים, במיוחד בהתקפות מתפרצות במחצית השנייה. יכולנו לכבוש שני שערים נוספים. מגיע לדניאל פרץ קרדיט על הצורה בה הוא משחק בשבועות האחרונים. הייתה לו הצלה יפה בשבוע שעבר וגם היום. לא שיחקנו מספיק טוב היום.

השחקנים צריכים להאמין יותר כשהם מגיעים למצבים מסוכנים ולהיות מרוכזים יותר כדי לנצל את המצבים". על עדן שמיר: "אנחנו צריכים להכיר אותו. הוא יתאמן איתנו בימים הקרובים ונראה איך הוא משתלב במשחק שלנו". על שחטאר קרגנדי: "אני יודע למה לצפות כי הייתי נוסע לשם הרבה פעמים בעבר. שיחקנו כבר נגד אסטנה, אז זה יתרון. זו קבוצה מאורגנת שמנסה להכתיב את קצב המשחק".

שוער מכבי תל אביב דניאל פרץ, שהיה טוב, אמר: "שחקן מצטיין זה נחמד וזה שעלינו שלב זה הכי חשוב. גם הצלחנו לשמור על רשת נקייה. תמיד הייתי מוכן להזדמנות שאקבל. מכבי תל אביב זה מועדון שיש בו תחרות על כל מקום בסגל וכל אחד נותן את הכי טוב שהוא יכול. אני מאחל לטננבאום בריאות ושיחזור מהר. ברור שאני מכוון להיות השוער הראשון של מכבי תל אביב ואתן הכול כדי שזה יקרה. אנחנו נלמד את קרגנדי, אבל יותר מתרכזים בעצמנו. היה לנו קצת חוסר מזל וחוסר ריכוז".

טל בן חיים: "בשני המשחקים האלה היינו חסרי מזל בצורה שלא זכורה לי כל הקריירה שלי. היו לנו חמישה או שישה משקופים ואיזו קורה-שתיים ועוד מצבים מסוכנים. אנחנו צריכים לסיים את המצבים האלה ולגמור את המשחק. נעבוד על זה לקראת המשחקים הבאים ואני בטוח שנשתפר בזה. לא הבנתי למה קראו לי להתראיין, דניאל פרץ הוא המצטיין. הוא שוער העתיד שלנו ואני בטוח שהוא גם שוער העתיד של הנבחרת".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
פטריק ואן לוון מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"היינו צריכים להיות טובים יותר בסיומת". ואן לוון/ברני ארדוב

הכירו את היריבה הבאה: שחטיור קרגנדי

בפעם הקודמת ששיחקה בקזחסטן, מכבי תל אביב הובסה 4:0 במגרשה של אסטנה בשלב הבתים של הליגה האירופית ב-2017 ולאחר מכן גם הפסידה לה 1:0 בנתניה. בפלייאוף הקונפרנס ליג היא תפגוש קבוצה קזחית הרבה פחות טובה, אם כי כזו שיכולה להקשות. שחטיור קרגנדי אמנם מדורגת רק במקום ה-11 בליגה המקומית ונמצאת ארבע נקודות מעל הקו האדום בחלוף 19 מחזורים, אבל בליגה האירופית הדיחה בפנדלים את סטיאווה בוקרשט (הפסד 1:0 בחוץ וניצחון 1:2 בבית) וגם את קולוס קובאליבקה האוקראינית (0:0 בשני המשחקים).

קרגנדי, שלקחה שתי אליפויות היסטוריות ב-2011 ו-2012, הייתה הקבוצה הקזחית הראשונה שהשתתפה בשלב בתים אירופי, כשב-2013/14 עשתה את זה בליגה האירופית ופגשה בין היתר את מכבי חיפה, לה הפסידה 2:1 בקרית אליעזר אחרי 2:2 ביתי. מאז לא חזרה לזכות בתארים והעונה היא כאמור נאבקת בתחתית, כשלפני כארבעה חודשים נערכו חילופי מאמנים ומאגומד אדייב מונה.

בסגל לא מעט זרים, מרביתם ממזרח אירופה, אבל גם הם לא מצליחים להביא לפתרון התקפי. קרגנדי כבשה רק 14 שערי ליגה ב-19 מחזורים וכאמור גם מול קולוס לא מצאה את הרשת ב-210 דקות. החלוץ הבלארוסי יבגני שיקאבקה הגיע בחודש שעבר ותרם עד כה שער אחד (בגביע) בשישה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully