וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן כהן חתם בפיזה: "מתנצל אם פגעתי במישהו במכבי ת"א"

עודכן לאחרונה: 11.8.2021 / 22:49

הקיצוני של מכבי תל אביב חתם לחמש שנים בקבוצה מהליגה השנייה באיטליה. לפני כן הוא נפרד מהצהובים: "מכבי זה אצלי בלב, אשאר אוהד גם מרחוק ואם אחזור לארץ, זה רק לשם"

יונתן כהן בחגיגות הזכייה של מכבי תל אביב בגביע המדינה/צילום גולשים

זה היה ידוע כבר מזמן, אבל היום (רביעי) זה הפך להיות רשמי: יונתן כהן עזב את מכבי תל אביב וחתם לחמש שנים בפיזה מהליגה השנייה באיטליה. כהן ינסה את מזלו מעבר לים אחרי כמה שנים טובות במדים הצהובים. כהן, שחתם באמצעות סוכניו שלומי בן עזרא וגלעד קצב, צפוי להשתכר כ-550 אלף יורו בעונה, כאשר מכבי תל אביב תקבל מהאיטלקים סכום של 2.1 מיליון יורו ועוד 300 אלף יורו נוספים במקרה של העפלה לסרייה א' ו-15 אחוז נוספים ממכירה עתידית.

מנכ"לית מכבי תל אביב שרון תמם, אמרה לאתר הרשמי לאחר השלמת עסקת המכירה: "יונתן גדל והתפתח במכבי תל אביב והפך לשחקן התקפה איכותי שהוכיח את היכולות שלו במועדון. אנו מאחלים לו בהצלחה בדרכו החדשה".

כהן, 25, גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ועלה לקבוצה הבוגרת ב-2015. לאחר עונות השאלה בבית"ר תל אביב רמלה ובני יהודה שב לצהובים ב-2018 והחל לבסס את עצמו כאחד השחקנים החשובים בקבוצה. בסך הכול, סייע לצהובים לזכות בשתי אליפויות ובגביע המדינה. אשתקד כבש עשרה שערי ליגה, עונת השיא שלו בבוגרים היתה 2019/20, אותה סיים עם 12 שערים ו-11 בישולים.

יונתן כהן שחקן פיזה. אתר פיזה, אתר רשמי
שחקן פיזה. יונתן כהן/אתר רשמי, אתר פיזה

עוד לפני כהן, כהן העלה פוסט פרידה ממכבי תל אביב לפני שהוא משלים את המעבר לפיזה מהליגה השנייה באיטליה, באופן רשמי.

"אני לא ממש יודע מאיפה להתחיל. אני ממש מתרגש ולא כל כך מעכל. הלב לא מצליח להכיל. הרגשות צפים והדמעות זולגות מעצמן. אני בדרך להגשים חלום, אבל יודע שאת החלום הראשון שלי הגשמתי ועוד איך. הייתי בסך הכול ילד בן שש שהגיע לשחק בילדים של מכבי ומיד כשלבשתי את החולצה הצהובה כחולה הרגשתי שהגעתי למקום הנכון ולבית חם. אני עוד זוכר את עצמי כותב מכתבים שהלוואי שאהיה שחקן מכבי תל אביב בבוגרים, כל מי שהכיר אותי ידע שזה הדבר שאני הכי רוצה", כתב כהן, עבדתי כל כך קשה והגשמתי. עד עכשיו אני לא מאמין. עברתי תקופות של השאלות שחישלו ולימדו אותי, עבדתי קשה ועם רעב בעיניים עד שהגעתי למה שכל כך רציתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן מכבי תל אביב יונתן כהן עם שרן ייני. ברני ארדוב
נפרד ממכבי תל אביב. כהן/ברני ארדוב

כהן המשיך וכתב: "גם ההתחלה בבוגרים של מכבי תל אביב לא הייתה חלקה. בהתחלה כמעט שלא שיחקתי, הייתה תקופה קשה ומחשלת והשאלה נוספת הייתה נראית כמו פתרון אפשרי, תודה לאל שלא ויתרי והתעקשתי שעוד אהיה שחקן הרכב במכבי תל אביב. חוויתי עם הקבוצה רגעים שגם בחלומות הכי גדולים שלי לא יכולתי לדמיין. שלוש העונות האחרונות היו הכי יפות ומרגשות בחיי, זכינו בכל התארים בארץ עם הקבוצה שאני כל כך אוהב, נגענו ביחד בשמיים כל כך הרבה פעמים. אני יוצא להגשים את החלום שלי. כותב ולא מאמין שזה מתגשם. לנצח אוקיר תודה למועדון ולאנשים שמתפעלים אותו כמכונה הכי משומנת שאני מכיר, לשחקנים שהפכו לאחיי ולמאמנים שמכל אחד ואחד אלמד להמשך הדרך, על שהיו חלק מחדר הלבשה שמעולם לו נתקלתי בדומה לו. אני אוהב אתכם. לקהל הכי טוב בארץ שתמיד היה איתנו באש ובמים.

"כל כך רציתי שהמעבר הזה יסתיים על הצד הטוב ביותר עבור כולם ואנצל את הבמה הזו להתנצל אם שגיתי במהלך הדרך. אני ילד שרודף אחרי חלום עם אמוציות ורגשות שהכול מתנקז לרגע הזה. אני מעריך כל רגע וכל הזדמנות שניתנה לי לשחק בשביל הסמל. תודה שהפכתם אותי לאדם ושחקן טוב יותר, לימדתם אותי ערכים, לחימה, ריצה למטרה ובעיקר מה זה אומר להיות מכביסט. גאה שניתנה לי הזכות ושום דבר לא מובן מאליו. תודה שהייתם פה בשבילי ברגעים הכי טובים ובמיוחד ברגעים הקשים, תודה שגרמתם לי לעלות עם אותו ברק בעיניים, גם כשרציתי לוותר. תודה להנהלה ולמשפחת מכבי תל אביב, תודה לקהל הכי מטורף שהכרתי, ולכל השאר. מכבי זה אצלי בלב, הבית השני שלי, אשאר אוהד גם מרחוק וכשאחזור זה יהיה רק לבית שלי. לעולם לא אשכח את מה שקיבלתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully