וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מאור קנדיל בחוץ לשבועיים, יונתן כהן עבר בדיקות רפואיות בפיזה

10.8.2021 / 17:22

המגן ספג מכה חזקה בברכו ויחסר לפטריק ואן לוון בגומלין מול ספרטק טרנבה ובתקופה הקרובה. מאמצים להכשיר את אדוארו גררו. שחטאר קרגנדי תהיה היריבה בפלייאוף הקונפרנס ליג

תקציר: ספרטק טרנבה - מכבי תל אביב 0:0/ספורט1

יונתן כהן, שנחת לפנות בוקר בפיזה, עבר בשעות הצהריים סדרת בדיקות רפואיות לקראת החתימה הרשמית שתתבצע מחר (רביעי). נציג רשמי מהמועדון האיטלקי המתין לכהן וסוכניו עם נחיתתם בשדה התעופה ברומא ומשם הם המשיכו ברכב לפיזה.

הקשר יעבור בדיקות נוספות גם מחר בבוקר ואז יחתום באופן רשמי על חוזה לארבע העונות הקרובות, במדי הקבוצה מהליגה האיטלקית השנייה. כהן צפוי להשתכר כ-550 אלף יורו לעונה וזאת בנוסף למענקים שונים דוגמת עליית ליגה, שיש בחוזהו. כזכור, אמש הגיעו שני המועדונים לסיכום ומכבי תל אביב תכניס בקרוב סכום של 2.1 מיליון יורו לחשבונה, כאשר במקרה של עליית ליגה של פיזה לסרייה A יקבלו הצהובים 300 אלף יורו נוספים.

יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
אמור להשלים את ההעברה ברביעי. כהן/ברני ארדוב
יונתן כהן פיזה. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
יונתן כהן כבר עובר בדיקות רפואיות בפיזה../אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

מכבי תל אביב תקיים הערב אימון נוסף כחלק מההכנה למשחק הגומלין נגד ספרטק טרנבה הסלובקית. המשחק ייערך בבלומפילד ביום חמישי ונראה שסגל חסר יעמוד לרשותו של המאמן פטריק ואן לוון.

המגן מאור קנדיל ספג אמש באימון מכה חזקה בברכו ועל פי ההערכה הראשונית, הוא צפוי להיעדרות של שבועיים. בצוות הרפואי עושים מאמצים להכשיר את החלוץ אדוארדו גררו, שסובל ממתיחה בשריר ולא המריא עם הקבוצה למשחק הקודם בסלובקיה. גררו כבר ערך אתמול אימון חלקי ובהתאם לקצב החלמתו, יוחלט האם לכלול אותו בסגל בחמישי.

השוער דניאל טננבאום, שאובחן אמש כחיובי לקורונה, נמצא כעת בבידוד וממילא לא אמור היה לעמוד לרשות המאמן בשל הפציעה בגבו.

seperator

שחטאר קרגנדי היא היריבה שממתינה למכבי תל אביב בשלב הפלייאוף של מוקדמות הקונפרנס ליג. הקזחים סיימו ב-0:0 גם את משחק הגומלין הביתי מול קולוס קובאליבקה האוקראינית, וגם בהארכה לא היו שערים, כשבדו-קרב הפנדלים הם ניצחו 1:3.

קרגנדי כבר שיחקה נגד מכבי חיפה בשלב הבתים של הליגה האירופית בעונת 2013/14, סיימה ב-2:2 והפסידה 2:1. בסגל של הקזחים לא מעט זרים, מרביתם מזרח אירופים. בליגה המקומית נמצאת הקבוצה רק במקום ה-11, ארבע נקודות מעל הקו האדום, ולאחר 19 מחזורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully