וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופטת שצידדה בלינוי אשרם קיבלה איומים על חייה: "כאילו שרצחתי מישהו"

לידיה וינוגרדניה האוקראינית שהצדיקה את הציונים בגמר, סופגת הודעות שטנה ברשתות החברתיות. בינתיים גם אשרם נאלצה להגביל את חשבון האינסטגרם שלה, וברוסיה מנסים להרגיע את הרוחות: "כלבים, במה היא אשמה?"

צפו בקבלת הפנים של לינוי אשרם בנתב"ג עם שובה מטוקיו/צילום: ראובן קסטרו, צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן

סערת מדליית הזהב של לינוי אשרם מסרבת לרדת מסדר היום הספורטיבי ברוסיה, גם ימים ארוכים אחרי סיומה של אולימפיאדת טוקיו. גולשים רוסים ברשת ממשיכים במתקפה על אשרם, ואחרי שספגה מאות הודעות נאצה באינסטגרם, נאלצה המתעמלת הישראלית להגביל את החשבון שלה לחברים בלבד. ברוסיה דיווחו על "סגירת האינסטגרם" של אשרם וכתבו ש"נמאס לה מההטרדות האלימות", שנמשכו גם אחרי שמדליסטית הכסף דינה אברינה ביקשה באופן פומבי להפסיק את העליהום עליה.

הבוקר התייחס לכך גם אחד הפרשנים בטלוויזיה הרוסית, שדרש להפסיק את המתקפה. "ברשתות החברתיות כל אחד יכול לכתוב מה שבא לו ואיך שבא לו, וכשאתה הופך לדמות ציבורית, אתה צריך לדעת שאתה עלול לספוג עלבונות", אמר בהתייחס לאשרם. "מצד שני, עבר כבר מספיק זמן, והגיע הזמן לרדת ממנה. לכל הכלבים שמאחלים לה דברים איומים - מה אתם רוצים ממנה? במה היא מואשמת? היא בסך הכל עשתה את העבודה שלה. השאלות לא צריכות להיות מופנות כלפיה, אלא אך ורק כלפי השופטים".

קבלת הפנים של לינוי אשרם בנתב"ג אחרי החזרה מטוקיו עם איילת זוסמן. ראובן קסטרו
בישראל חוגגים, ברוסיה בוכים. אשרם ואיילת זוסמן אחרי הנחיתה/ראובן קסטרו

ואכן, גם השופטים כבר הפכו למטרה ברשתות החברתיות. לידיה וינוגרדניה, שופטת התעמלות אמנותית מאוקראינה שהצדיקה את חלוקת הציונים בגמר והסכימה עם ההחלטה להעניק את מדליית הזהב לאשרם, סופגת אף היא עלבונות ואיומים. וינוגרדניה הסבירה אמש בראיון לתקשורת הרוסית שאשרם קיבלה ציונים טובים יותר בגלל שדרגת הקושי של התרגילים שלה גבוהה יותר. מאז היא נתונה תחת מתקפה.

"מתייחסים אליי כאילו רצחתי מישהו. לא יריתי באף אחד, אז למה אנשים מאחלים לי למות? אני לא מבינה את זה", אמרה הבוקר. גם השופטת האוקראינית נטליה ירמינה שהייתה בצוות השופטים בגמר, סופגת אש.

"אני חושבת שהיא קיבלה את התגובות הכי קשות מכולם, ורק בגלל שהיא אוקראינית", אומרת וינוגרדניה. "ברוסיה חושבים שאם יש לה דרכון אוקראיני, זה הופך אותה אוטומטית לשופטת מושחתת שמנסה לפגוע במתעמלים הרוסים. כמובן שאלו שטויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully