וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם ברשת: אתגר הטיקטוק ברוסיה שלועג לביצועים של לינוי אשרם

עודכן לאחרונה: 10.8.2021 / 22:00

ברוסיה מתקשים לקבל את ההפסד של דינה אברינה למתעמלת הישראלית: במסגרת האתגר שהפך ויראלי ברשת, הגולשים מעלים ביצועים כושלים, שסוחטים תשואות מהשופטים. זאת כדי להעביר מסר שישראל לא הייתה צריכה לזכות בזהב

לינוי אשרם מגיבה לאחר הזכייה במדליית זהב בטוקיו/יניב טוכמן, שליחנו לטוקיו

שלושה ימים חלפו מאז זכייתה ההיסטורית של לינוי אשרם במדליית הזהב ההיסטורית בהתעמלות אומנותית, אבל ברוסיה מתקשים להירגע ולהשלים עם העובדה שאשרם גברה על דינה אברינה האלופה האולימפית, שסיימה את תחרות הקרב רב רק במקום השני המאכזב מבחינתה.

האתגר שנועד ללעוג לאשרם ולשופטים

@grankova

Надеюсь, все решится и девочек оценят так, как они это заслуживают ❤️?##динанашезолото #ценкизагражданство #в#асздесьбытьнедолжно

♬ оригинальный звук - RANF
לינוי אשרם. רויטרס
לינוי אשרם/רויטרס

וכעת מסתבר שברוסיה העלו לטיק טוק אתגר רשת חדש שנועד ללעוג על אשרם. במסגרת האתגר, גולשים מרוסיה, וביניהם גם כמה כוכבי טיקטוק בעלי מיליוני עוקבים, מצלמים את עצמם עושים תרגילים כושלים ולאחר מכן מוצגים שופטים מ"גוט טאלנט" כשהם מריעים לכאורה לתרגיל הכושל שלהם. כל זה במטרה ללעוג לניצחון של אשרם ולהעביר מסר שלפיו שישראל לא הייתה צריכה לזכות בזהב.

כזכור, אברינה עצמה ביקשה באופן פומבי להפסיק את העליהום על אשרם ברשתות החברתיות, אחרי שקיבלה מאות תגובות מגולשים רוסים באינסטגרם. אבל גם התחינות וההסברים לא עוצרים את הביקורות ברוסיה, שמכוונות בעיקר כלפי השופטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully