וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מהללת את צ'ארון שרי: "כוכב כדורגל". גם דין דוד זכה למחמאות

6.8.2021 / 7:30

הירוקים מאושרים אחרי ה-2:7: "גם להרוג התמודדויות כאלה זה לא פשוט". הקשר והחלוץ כיכבו ובמועדון מרוצים: "היתרון הגדול ביותר שלנו הוא שגם כשמישהו לא טוב, יש מספיק שחקנים שיתנו את התפוקה". בכר יבצע רוטציה רחבה בגומלין, סטריין צפוי לפתוח

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 2:7 על טורשאבן במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

שביעות רצון במכבי חיפה לאחר ה-2:7 הגדול על טורשאבן, שלמעשה קבע כי הגומלין בשבוע הבא באיי פארו ייערך לפרוטוקול בלבד והירוקים הבטיחו כמעט רשמית את העפלתם לסיבוב הפלייאוף של הקונפרנס ליג, שם הם יפגשו את המפסידה במפגש בין נפטצ'י באקו להלסינקי שנפרדו ב-2:2 במשחק הראשון.

במכבי חיפה הודו שטורשאבן נחותה מהם בצורה משמעותית, אך הבהירו שניצחון בתוצאה כזו אינו מובן מאליו מול אף יריבה. "ברור שאנחנו עדיפים בהרבה, אבל גם להרוג התמודדויות כאלה זה לא פשוט", אמר שחקן בקבוצה. הירוקים מבינים כי הכרטיס לשלב הבא הושג והמאמן ברק בכר צפוי לבצע רוטציה רחבה בגומלין באיי פארו, במטרה לאפשר מנוחה ללא מעט שחקני הרכב ולהכניס את כל שחקני הסגל לעניינים.

צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
הצגה. שרי/מאור אלקסלסי

בקבוצה החמיאו לצ'ארון שרי, שספג לא מעט ביקורת על היכולת שהציג מפתיחת העונה, כאשר היו גם כאלה שדרשו לספסל את ההולנדי, אולם בצוות המקצועי "נתנו לו גב" והוא החזיר בגדול. שרי עלה לכר הדשא אתמול עם סרט הקפטן וכבר מן הפתיחה היה ברור כי הוא הגיע דרוך וחד. ההולנדי סיפק לא פחות מארבעה בישולים וזכה לשבחים מקיר לקיר. "מדובר בכוכב כדורגל", הבהיר שחקן במכבי חיפה. "יבחנו אותנו העונה בזכוכית מגדלת, זה ברור, אבל היתרון הגדול ביותר שלנו הוא שגם כשמישהו לא טוב, יש מספיק שחקנים שיתנו את התפוקה".

כובש שני השערים הראשונים במשחק, דין דוד, זכה גם הוא למחמאות גדולות בסיום. "הוא כוכב", אמר גורם במועדון ובמכבי חיפה משוכנעים כי החלוץ יהיה אחד הברגים המשמעותיים ביותר במכונה של בכר העונה.

דין דוד שחקן מכבי חיפה חוגג שער. מאור אלקסלסי
"כוכב". דין דוד/מאור אלקסלסי

במכבי חיפה הוחלט שלא לסכן את בוגדן פלאניץ', שנגרע אתמול מההרכב. הבלם הסרבי התלונן באימון המסכם על כאבים בשריר הירך האחורי ולמרות שתהברר כי הוא סובל מעומס ולא ממתיחה, בכרמל כאמור החליטו לא לשתפו והוא ינוח גם במשחק הגומלין כדי לאושש אותו לקראת הפלייאוף. שחקן נוסף שייעדר באיי פארו הוא החלוץ גודסוויי דוניו ובחיפה מקווים שהגנאי יהיה כשיר למשחק הראשון בפלייאוף. החלוץ סובל ממתיחה בשריר ובמועדון ינסו להכשירו בתוך כשבוע וחצי ולהחזירו לפעילות מלאה. המגן ראיין סטריין עשוי לפתוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully