וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "הפולנים בכושר משחק טוב, מקווה שנעשה את העבודה בבית"

מאמן הפועל באר שבע לא חושב שהקבוצה שלו פייבוריטית לאחר ההפסד 2:1 לשלונסק וורוצלאב במשחק הראשון במוקדמות הקונפרנס ליג

תקציר הפסדה של הפועל באר שבע 2:1 לשלונסק ורוצלאב במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

הפועל באר שבע קיוותה לחזור מפולין עם תוצאה טובה לקראת הגומלין במסגרת מוקדמות הקונפרנס ליג, אך ספגה הפסד 2:1 מאכזב ותצטרך לנצח בשני שערים ומעלה כדי להבטיח את מקומה בשלב הבא של המפעל. הקבוצה של רוני לוי החזיקה יותר בכדור, אך מיעטה לסכן את שער היריבה, שנהנתה משער נהדר של אריק אקספוסיטו לאחר הרחקה לא טובה של דוד קלטינס (28) ועוד שער בפנדל של רוברט פיך (45+17). מריאנו באריירו השווה בתווך (45+5).

פתיחת המשחק התעכבה בכעשרים דקות בשל זריקת רימוני עשן של האוהדים המקומיים לכר הדשא, מה שגרר תוספת זמן של 19 דקות.

שחקן הפועל באר שבע אלטון אקולטסה מול שחקן שלונסק ורוצלאב רפאל מקובסקי. אתר הפועל באר שבע, אתר רשמי
באר שבע תצטרך למחוק פיגור 2:1 בגומלין. אקולטסה/אתר רשמי, אתר הפועל באר שבע

מאמן הקבוצה רוני לוי התייחס לחילופים שערך במשחק: "רציתי להכניס שחקנים רעננים יותר, ויש לנו שחקנים טובים שהגיעו אבל לא בכושר משחק מלא. כשיש לי את הכלים אני מנסה להשתמש בהם. אני חושב שהם עזרו לנו היום להשתלט על המשחק. אני חושב שבמשך המחצית הראשונה כולנו נכנסנו פחות טוב למשחק, לא שמרנו מספיק טוב על הכדור וגם הקישור שלנו לא היה שקט עם הכדור. בתוך המחצית הזו כן הייתה לנו רבע שעה שכן הנענו את הכדור ומצאנו את הכדור לשחק, אבל זה לא הספיק".

על היריבה: "אני חושב שהם הגיבו למשחק. בהתחלה הם תקפו יותר ולאחר מכן אנחנו השתלטנו על המשחק והם משכו את המשחק אחורנית. תצטרכו לשאול את המאמן שלהם למה הוא הלך אחורה. מהצד שלי שאפתי לצאת עם השחקנים קדימה, אבל לצערי לא הצלחנו לכבוש". על ההבדלים בין הקבוצות: "אני לא חושב שבשלב זה של השנה אפשר להגיד על אחת הקבוצות שהיא פייבוריטית. הפולנים כבר התחילו את הליגה המקומית והם בכושר משחק טוב. אני מקווה שבבית שלנו נעשה את העבודה ונעלה שלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully