וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "ה-DNA שלנו זה לתקוף ולכבוש. ספגנו רק בגלל זחיחות"

5.8.2021 / 22:04

מאמן מכבי חיפה לאחר ה-2:7 מול טורשאבן: "התוצאה מראה על שיפור בחדות, ניתן את הדעת על ההגנה". שרי: "לא חושב שבישלתי פעם רביעייה"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 2:7 על טורשאבן במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

נכון, היריבה לא משכנעת בלשון המעטה, ההגנה עדיין מקרטעת, ובכל זאת, לא בכל יום מכבי חיפה כובשת שביעייה באירופה. כך היה הערב (חמישי), כשהאלופה הישראלית מחצה את אלופת איי פארו HB טורשאבן 2:7 במשחק הראשון מבין שניים של סיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג. הירוקים עם רגל וחצי בשלב הפלייאוף, שם יפגשו את המפסידה במפגש מוקדמות הליגה האירופית בין נפטצ'י באקו לה.י.ק הלסינקי (2:2 במשחק הראשון באזרבייג'אן). איש המשחק היה צ'ארון שרי שבישל לא פחות מארבעה שערים - שניים לדין דוד, אחד לבן שהר ואחד לעומר אצילי. גם דולב חזיזה, רמי גרשון ויובל אשכנזי השתתפו בחגיגה.

שחקני מכבי חיפה חוגגים. מאור אלקסלסי
הצגה בירוק/מאור אלקסלסי

ברק בכר סיכם: "אנחנו לא צריכים לספוג שני שערים, בטח לא מקבוצה ב-10 שחקנים. יכולנו לספוג עוד אחד. כמובן שה-DNA שלנו הוא לתקוף ולכבוש, אין ספק שלנצח עם שבעה שערים מראה על שיפור בחדות ובחלק ההתקפי. ננסה לשפר את מה שצריך לשבוע הבא. הגולים שספגנו הם גולים של זחיחות, זה לא צריך לקרות. ניתן על זה את הדעת, זה לא יעבור".

עוד אמר המאמן: "יש כאן תחרות טובה, כל שחקן שנכנס נותן את הכול. המחליפים עוזרים להגדיל את התוצאה, זה מה שצריך. כשיהיה לנו סגל מלא יהיה עוד יותר טוב. יש לנו עכשיו טיסה למקום לא פשוט, נראה איך יהיה מזג האוויר שם. אחר כך נחשוב הלאה. עברה פחות משנה מה-7:2 מול טוטנהאם, אבל אז זה ממש לא היה משקף".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מרוצה מההתקפה, פחות מההגנה. ברק בכר/מאור אלקסלסי

צ'ארון שרי התייחס לארבעת הבישולים שלו: "אני חושב שלא קרה שהיו לי ארבעה בישולים במשחק, היה משחק נחמד מאוד היום. אני חושב שלא היינו צריכים לספוג שני שערים, אבל תקפנו בצורה מדהימה. הייתה לנו שליטה נהדרת וכבשנו שערים מדהימים. בעונה שעברה עם ניקיטה רוקאביציה גם היה כיף לשחק, גם העונה יש לנו שלושה חלוצים שכיף לשחק איתם. אנחנו צריכים לנצח שם ולהמשיך לשלב הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully