וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ליאל עבדה שוב כבש, עצמי לניר ביטון, שער ושני בישולים לרפאלוב

צפו: שחקן הכנף הרשית (12) והיה מעורב גם בשער השלישי (64), לפני שהוחלף. חברו בישל אך הוסיף עצמי ב-2:4 על יבלונץ במוקדמות הליגה האירופית. שחקן אנדרלכט כיכב ב-0:3 על לאצ'י. מנור סולומון הפצוע ייעדר שבועיים

תקציר: ליאל עבדה כובש עבור סלטיק מול מיטיולנד, ניר ביטון מורחק ועבדה מוחלף/ספורט1

ליאל עבדה כבש הערב (חמישי) את שערו השני במדי סלטיק והשני באירופה העונה, כשסגנית אלופת סקוטלנד ניצחה את יבלונץ 2:4 בצ'כיה במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. שחקן הכנף בן ה-19 פתח בהרכב יחד עם ניר ביטון ובדקה ה-12 נבלם בניסיון הראשון ובעט בשמאל אל הרשת בניסיון השני. ביטון בישל את השני בחלוף ארבע דקות לרכש היפני קיוגו פורוהאשי שהקפיץ פנימה, ואחרי עוד דקה היה זה וצלאב פילארז' הוותיק שצימק עבור המארחת ל-2:1.

המשחק הנפלא של עבדה נמשך בדקה ה-64 כשהיה מעורב בשער השלישי: הפעם ניסה למצוא את הרשת, נעצר וראה את ג'יימס פורסט קובע 1:3. דקה לאחר מכן הוחלף. בדקה ה-85 כבש ביטון לשער הלא נכון, לצערו הרב, ובדקה ה-90 קבע ריאן כריסטי את תוצאת הסיום - 2:4 לסלטיק.

השער של ליאל עבדה

הבישול של ניר ביטון

השער של ג'יימס פורסט

השער העצמי של ניר ביטון

  • ליאור רפאלוב כיכב ב-0:3 של אנדרלכט במשחק החוץ מול לאצ'י האלבנית במוקדמות הקונפרנס ליג. הקשר הישראלי בישל פעמיים מהקרן - פעם אחת לסרחיו גומס (27), פעם שנייה לווסלי הודט (42) - ולאחר מכן הוסיף שער משלו בדקה ה-61.
  • ביברס נאתכו פתח בהרכב פרטיזן בלגרד במשחק החוץ ברוסיה מול סוצ'י במוקדמות הקונפרנס ליג והוחלף בדקה ה-74, רגע אחרי שחברו ריקרדו גומש השווה ל-1:1 וקבע את תוצאת המשחק.
  • יונס מלדה שיחק שבע דקות כמחליף, כשגנט נחלצה ממבוכה גדולה בבית וסיימה ב-2:2 מול RFS הלטבית אחרי פיגור 2:0. טאריק טיסודאלי בישל לאולאדוייה אדוולה (52) והשווה בעצמו (77).
  • אופיר מרציאנו ישב על הספסל של פיינורד, שניצחה 0:3 בשוויץ את לוצרן מצמד של חוס טיל (9 ו-39) ושער של לואיס פרננדו סיניסטרה (84) והיא בדרך הבטוחה לשלב הבא בקונפרנס ליג.
  • אלי דסה לא נכלל בסגל של ויטסה, שהופתעה על ידי דאנדוק האירית במוקדמות הקונפרנס ליג ונפרדה ממנה ב-2:2.
  • שחטאר דונייצק הודיעה: מנור סולומון שנפצע ברגלו במוקדמות ליגת האלופות ייעדר כשבועיים מהמגרשים ויחמיץ בין היתר את הגומלין מול גנק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully