וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גררו הפצוע ייעדר מול טרנבה, מקורבי יונתן כהן: "הוא רק רוצה להתקדם"

חלוץ מכבי תל אביב סובל ממתיחה בשריר, אלמוג או חוזז יפתחו על חשבונו במשחק החוץ (חמישי, 21:15, ספורט 3). בסביבתו של הקשר מצפים שהצהובים יבואו לקראתו ויאפשרו לו להצטרף לפיזה

תקציר: מכבי תל אביב - סוטייסקה 1:3/ספורט1

מכבי תל אביב תמריא הבוקר (רביעי) לברטיסלבה שבסלובקיה לקראת משחקה נגד ספרטק טרנבה (חמישי, 21:15, ספורט 3) במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי בקונפרנס ליג.

אדוארדו גררו שנפצע במשחק הקודם וסובל ממתיחה בשריר, לא ייצא עם שאר חבריו, אחרי שבקבוצה ניסו להכשירו להתמודדות, והוא ימשיך לעבור טיפולים בישראל.

מי שכצפוי לא ייצא עם הקבוצה הוא הקשר יונתן כהן שלא הורשה להתאמן אתמול ובצוות המקצועי גם החליטו של לצרף אותו לטיסה. על רקע חידוש המשא ומתן עם פיזה, נראה שכל עוד המגעים מול האיטלקים יימשכו, כהן לא יהיה חלק מהקבוצה ולא יורשה להתאמן עוד עם חבריו.

שחקן מכבי תל אביב יונתן כהן. ברני ארדוב
רוצה לשחק באיטליה. כהן/ברני ארדוב

במועדון לא אהבו את הפוסט שהעלה השחקן בחשבון האינסטגרם שלו, בו פתח את ליבו וביקש שהמועדון ישחרר אותו ולא ימנע ממנו להתקדם. במכבי תל אביב היו מעדיפים שהדברים יתנהלו בצורה דיסקרטית יותר.

בסביבתו של השחקן לעומת זאת, מצפים שהמועדון יבוא לקראתו ולא יעצור את התקדמותו. "יונתן לא חטא ולא פשע. הוא הרגיש צורך להגיד את מה שהוא מרגיש והוא לא עשה את זה בחוצפה או במילים לא יפות. יונתן לא רוצה לפספס את ההזדמנות והוא בסך הכול רוצה להגשים את החלום ולהתקדם".

למרות הפרסומים באיטליה על כך שהעסקה נמצאת על סף סגירה, במציאות נדמה שהנושא רחוק מלהיות סגור. נכון לעכשיו עומדת ההצעה האחרונה מהאיטלקים על סכום כספי של 1.5 מיליון יורו, ובנוסף לכך הבטחה למענק כספי נוסף בגובה 300 אלף יורו אם פיזה תעלה ליגה, בתוספת לסעיף של 15 אחוזים ממכירה עתידית.

איילון אלמוג שחקן מכבי תל אביב. ., אריאל שלום
יפתח ב-11? אלמוג/אריאל שלום, .

בפן המקצועי לקראת המשחק, נראה שטל בן חיים יתפוס את מקומו של כהן ב-11 בעוד שאילון אלמוג או מתן חוזז יעלו על חשבונו של גררו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully