וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1.5 מיליון יורו ומענק עלייה: פרטי ההצעה של פיזה למכבי ת"א על יונתן כהן

עודכן לאחרונה: 3.8.2021 / 19:12

התקדמות נרשמה בין הצדדים, כשהאיטלקים מוכנים להוסיף לסכום הראשוני מענק של 300 אלף יורו אם יעפילו לסרייה A ו-15 אחוז נוספים ממכירה עתידית. השחקן לא הורשה להתאמן עם מכבי תל אביב

תקציר: מכבי תל אביב - סוטייסקה 1:3/ספורט1

התקדמות נרשמה במגעים בין מכבי תל אביב ופיזה האיטלקית בנוגע למכירתו של יונתן כהן. על פי גורם באיטליה ששוחח עם וואלה! ספורט, עומדת כעת ההצעה של הקבוצה מהליגה השנייה באיטליה על סכום של 1.5 מיליון יורו, ובנוסף לכך מענק של 300 אלף יורו נוספים אם פיזה תעלה לסרייה A וסעיף של 15 אחוז נוספים ממכירה עתידית.

יש לציין כי זו הפעם השנייה שהאיטלקים משדרגים את הצעתם הראשונית שעמדה על מיליון יורו בלבד. עם זאת, נכון לעכשיו לא בטוח שההצעה הזאת, שמסתכמת בכ-1.8 מיליון יורו, תספק את בעלי מכבי תל אביב מיטש גולדהאר, שיצטרך כעת להכריע בנוגע לעתידו של הקשר. כזכור, פרסם הבוקר כהן פוסט בחשבון האינסטגרם שלו ובו ביקש מהמועדון שלא לעמוד בדרכו ולתת לו להגשים את חלומו לצאת ולשחק באירופה.

יונתן כהן, מכבי תל אביב. לירון מולדובן
ההצעה תרצה את גולדהאר? יונתן כהן/לירון מולדובן

יונתן כהן לא נטל חלק באימון מכבי תל אביב הערב. השחקן הגיע למתחם האימונים, אך לא הורשה לקחת חלק באימון ואף התבקש לא להיכנס לאסיפה הקבוצתית שנערכה לפני האימון. על פי ההערכות הוא לא צפוי לטוס עם הקבוצה לסלובקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully