וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבוב, התבלבלת: יונתן כהן אולי חושב שהוא זהבי. הוא לא

עודכן לאחרונה: 3.8.2021 / 16:58

הפוסט שפרסם יונתן כהן הרגיז את מכבי תל אביב, שלא מחבבת שחקנים שמנסים לשים את עצמם מעל המועדון. הוא אולי ווינר ומוכשר, אבל יש לו הרבה מה ללמוד מזהבי, שחזר מאיטליה כדי להתעצב במכבי תל אביב ולא להפך. ואה, כן, גם עשה את המכה בגיל מבוגר יותר

תקציר: מכבי תל אביב - סוטייסקה 1:3/ספורט1

אתה מסתכל על יונתן כהן ולא מבין מה הוא מנסה לעשות. עם מי הוא רוצה לריב, בעצם? עם מכבי תל אביב? עם הענף שמפרנס אותו? ומילא עם מי, למה, למען השם? מה בדיוק ייצא לך מזה? אתה באמת חושב שבפיזה יתרשמו מהפוזות שאתה עושה ולא יגידו לעצמם "הלו, זה יכול לקרות גם אצלנו"? החתימה הצפויה שם מבורכת, אבל הטעם שנשאר בפה הוא רע.

יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
מה ייצא לך מזה? כהן/מאור אלקסלסי

נכון, כל שחקן רוצה להתקדם. אבל מעבר לעובדה שבכלל לא בטוח שיונתן כהן ראוי להתקדם, די בטוח שיש לו חוזה לשלוש שנים במכבי תל אביב ושהוא צריך לשחק בה כל עוד היא מחליטה שזה מה שיקרה על בסיס החוזה הזה. וב"לשחק" המשמעות היא לתת מאה אחוז - כמו ספורטאי אמיתי - ולא להתנהג בילדותיות במקרה הטוב או לעשות פעולות שנראות לכאורה כמו סוג של שביתה איטלקית במקרה הפחות טוב.

ואז אתה מסתכל על הקריירה של יונתן כהן, שכמו שהוא כתב בעצמו בפוסט שהצליח לעצבן את מכבי תל אביב עד כדי כך ששרון תמם אשכרה התייחסה אליו במסיבת העיתונאים להשקת החנות החדשה היום - הוא בן 25. רק שיונתן כתב כאילו הוא "כבר" בן 25, ולכן ההסתכלות שלו לא נכונה: אתה "רק" בן 25, בחור. תירגע רגע וקח עוד טיפ, ככה בחינם: אין דבר שבמכבי תל אביב שונאים יותר ממישהו ששם את עצמו מעל האירועים, מעל המועדון.

עוד בוואלה!

יונתן כהן: "מרגיש שהגיע השלב להתקדם, מקצועית וכלכלית"

לכתבה המלאה
בעלי מכבי תל אביב מיטש גולדהאר. דני מרון
אין דבר שבמועדון שלו לא אוהבים יותר משחקן שמנסה לשים את עצמו מעל המועדון/דני מרון

יש מצב שיונתן כהן קצת התבלבל מהשנתיים האחרונות. מכבי תל אביב של 19/20 ושל 20/21 נהנתה מאוד מהשירותים שלו, הוא היה שחקן דומיננטי יחסית בעונת האליפות האחרונה וגם בעונה שלאחריה. אבל גם דור פרץ היה כזה, והאמת היא שההתנהגות של כהן בולטת עוד יותר על רקע האלגנטיות של פרץ, שחקן שאכל קש בכמויות לאורך הקריירה שלו, גם ממכבי תל אביב ובכל זאת לא איבד את הפאסון ומצא את עצמו בסריה אה. להיות כדורגלן מוביל זה בטח לא להיות ילד, ויונתן כהן חייב להבין את זה.

אין מחלוקת בין כל מי שחי את הכדורגל הישראלי בשנים האחרונות שיונתן כהן הוא חתיכת שחקן מוכשר ברמות, ויותר מהכול - יש לו אופי ווינרי ששווה לבד כמה נקודות אקסטרה בעונה. אבל הוא לא - חוזר פעם נוספת ומדגיש - הוא אינו - ערן זהבי. כדי להיות ערן זהבי צריך לעבור כמה תחנות. בטח לא להתנהג כמו שכהן מתנהג בתקופה האחרונה, ואגב, זו לא הפעם הראשונה בקריירה שלו שהוא עושה את זה: גם כשיוסי אבוקסיס הציב אותו בעמדה שלא התחשק לו עליה בבני יהודה של עונת 17/18, כהן פתאום איבד את החשק.

יונתן כהן ודאי זוכר שגם זהבי יצא לאיטליה בערך בגילו. ולאן חזר, אחרי שנתיים שבהן בעיקר חימם את הספסל? נכון, למכבי תל אביב - בה התבגר, התחדד, השתפר אפילו יותר - ויצא לעשות ג'ובות בחו"ל. לא בגיל 25, אלא בגיל 29.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully