וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה סומכים על הסגל: "יש מספיק שחקנים שימלאו את החסר"

3.8.2021 / 10:55

למרות ההיעדרות של לביא דוניו וארד נגד טורשאבן (ה', 20:00, ספורט 4), במועדון לא מכינים תירוצים. השחקנים מחמיאים לריאן סטריין. נהוראי יפרח מתאמן עם קבוצת הנוער. כל השחקנים שליליים לקורונה

תקציר: מכבי חיפה - דינמו טביליסי 1:5/ספורט2

מכבי חיפה ממשיכה בהכנות למפגש ביום חמישי מול טורשאבן מאיי פארו במסגרת מוקדמות הקונפרנס ליג (20:00, ספורט4). בחיפה מבינים שדוניו ייעדר מהמפגש, כמו גם עופרי ארד ונטע לביא שלא יהיו בסגל. אלא שבמועדון הבהירו שיש סגל מספיק עמוק כדי להתמודד. כל השחקנים עברו בדיקות קורונה, כנדרש על פי חוקי אופ"א, וכל הנבדקים היו שליליים.

ריאן סטריין, אורי דהן שחקני מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מתקרב לכשירות מלאה. סטריין/מאור אלקסלסי

"בכוונה בנינו סגל עמוק כדי שעל כל עמדה יהיו כמה שחקנים", אמר גורם במועדון, "ברור שמדובר בשחקנים משמעותיים אך יש מספיק שחקנים טובים שימלאו את החסר". המאמן ברק בכר עדיין לא החליט מי יחליף את החלוץ הזר בהרכב, כשההתלבטות היא בין דין דוד לבן שהר. גם בעמדת המגן הימני יש עדיין התלבטות. סטריין אמנם מתאמן באופן מלא אך לא בטוח שיוכל להשלים תשעים דקות. השחקנים מחמיאים למגן האוסטרלי ומשוכנעים שישדרג את ההגנה הירוקה.

דולב חזיזה, קשר הקבוצה התייחס באתר הרשמי למשחק הצפוי בחמישי ואמר: "אנחנו באים למשחק מאוד מוכנים, ממה שלמדנו והבנו, במשחקים האחרונים הם הרבו להבקיע ומיעטו לספוג ומדובר בקבוצה שלא כמו שאולי חושבים, היא יודעת לשחק כדוגל. נתכונן אליהם בשיא הרצינות".

על החשיבות והדחיפה של הקהל: "החשיבות של הקהל מאוד גדולה עבורנו, ראינו גם במשחק האחרון, הם באו ודחפו אותנו גם כשהיינו בשיוויון, הם המשיכו ועודדו וזה דחף אותנו לעשות את הניצחון הגדול הזה ולהביא אותנו לשלב הבא. אני מקווה מאוד שכולם יגיעו ושהאצטדיון יהיה מלא ובאמת ייתן לנו את הגב והתמיכה שאנחנו צריכים וראויים לו. אני בטוח שנעשה את זה ביחד".

בנושא אחר: הקשר הצעיר נהוראי יפרח מתאמן עם קבוצת הנוער של המועדון. כזכור בחיפה הבהירו לקשר שאם לא יעזור להפועל עפולה הוא יישאר השנה בקבוצת הנוער. כעת יפרח אכן מתאמן עם קבוצת הנוער וזאת למרות הצעות מהפועל חדרה והפועל נוף הגליל .

עוד בוואלה!

מכבי חיפה: גודסוויי דוניו נטש את האימון, צפוי להחמיץ את טורשאבן

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה נהוראי יפרח. מאור אלקסלסי
נוטה לעבור לעפולה. נהוראי יפרח/מאור אלקסלסי

במפגש ממנו תצא היריבה הבאה של מכבי חיפה, אם כמובן תעבור את טורשאבן, נפרדו נפטצ'י באקו וה.י.ק הלסינקי ב-2:2 במוקדמות הליגה האירופית. המארחת האזרית הוליכה משער של סאביר בוגרין בדקה ה-59, רופה ריסקי השווה (61) ובישל לז'איר שהפך (65), לפני שאמין מחמודוב קבע שוויון בדקה ה-80. כזכור, המפסידה היא זו שתיפול לקונפרנס ליג ולמפגש אפשרי עם הירוקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully