וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: גודסוויי דוניו נטש את האימון, צפוי להחמיץ את טורשאבן

עודכן לאחרונה: 2.8.2021 / 21:11

החלוץ חש כאבים בשריר האחורי וסיכוי קלוש שיהיה כשיר למשחק במוקדמות הקונפרנס ליג (ה', 20:00, ספורט4). במכבי חיפה מקווים שמדובר במתיחה בלבד ולא בקרע. דין דוד או בן שהר יפתחו בחוד, עלי מוחמד צפוי לחזור להרכב

תקציר: מכבי חיפה - דינמו טביליסי 1:5/ספורט2

חלוצה של מכבי חיפה גודסוויי דוניו צפוי להיעדר מהמשחק ביום חמישי נגד טורשאבן במסגרת מוקדמות הקונפרנס ליג (חמישי, 20:00, ספורט4). דוניו ירד במהלך האימון הערב לחדרי ההלבשה לאחר שחש כאבים בשריר הירך האחורי. החלוץ יעבור סדרת בדיקות ואז יתברר אם מדובר בקרע בשריר שיגרום לו להיעדר תקופה משמעותית, או שמא בפציעה קלה יותר כשבכל מקרה הסיכויים שישחק בחמישי קלושים מאוד.

גודסוויי דוניו מכבי חיפה חוגג. מאור אלקסלסי
במכבי חיפה מקווים שהפציעה לא חמורה. דוניו/מאור אלקסלסי

כידוע, גם נטע לביא ועופרי ארד לא יהיו כשירים למשחק מול היריבה מאיי פארו. לביא מתחיל לחוש טוב יותר, אך ההערכה היא שלא יוכל לחזור בשבועיים הקרובים, כשגם ארד צפוי להחמיץ את המשחקים בחמישי ואת הגומלין בחמישי הבא לכל הפחות.

בהיעדרו של דוניו, דין דוד או בן שהר יקבלו את המקום בהרכב. גם עלי מוחמד ומוחמד אבו פאני צפויים לחזור להרכב, אך המאמן ברק בכר יקבל החלטות במשך היומיים הקרובים, כאשר ישנה התלבטות אם לאפשר לריאן סטריין לפתוח או להמשיך לתת לו לחזור לעניינים בהדרגה ולפתוח עם האוסטרלי על הספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully