וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: הפועל חיפה ניצחה 2:3 את בני סכנין

תורג'מן (4), בוגנים (24) ופדידה (49) סידרו לאלישע לוי ניצחון חוץ. ברשצקי (39) ומורה (66) כבשו לסכנין

תקציר: בני סכנין - הפועל חיפה 3:2/ספורט1

הפועל חיפה ניצחה הערב (שלישי) 2:3 את בני סכנין במסגרת המחזור השני בבית א' של גביע הטוטו. אלון תורג'מן כבש את הראשון כבר בדקה הרביעית, איתי בוגנים הטוב הכפיל אחרי טעות של ניר לקס (24) וסער פדידה הוסיף עוד אחד יפה בדקה ה-49. בין לבין מוטי ברשצקי (39) וארי מורה המחליף (66) הצליחו לצמק פעמיים, אבל רק זמנית. הקבוצה של שרון מימר, שאירחה בדוחא, נותרה עם שלוש נקודות בזכות הניצחון על הפועל נוף הגליל במחזור הראשון, הפועל חיפה עם ארבע נקודות וזמנית גם במקום הראשון בבית.

האורחת נראתה טוב לאורך רוב המשחק, בעיקר מבחינה התקפית. הקבוצה של אלישע לוי נראתה תוססת מאוד בהתקפה, בטח יחסית לשלב הזה של העונה. אלון תורג'מן, שרק הצטרף בינואר והתקשה להיכנס לעניינים בעונה החולפת, שיחק טוב ויכול להיות שאחרי הכנה ראויה הוא יספק עונה טובה. חנן ממן היה לא רע ומי שהפתיע לטובה היה איתי בוגנים הפעלתן. גם בני סכנין בסך הכול נראתה סביר לשלב הזה של העונה והצליחה להגיע למספר מצבים מסוכנים. נראה שלשרון מימר בסך הכול יש סגל לא רע בכלל, שיוכל לעשות דברים לא רעים בליגה.

שחקני הפועל חיפה. לילך וייס רוזנברג
עלו ליתרון מוקדם. שחקני הפועל חיפה/לילך וייס רוזנברג

מהלך המשחק

  • דקה 4: שער! הפועל חיפה עם מהלך יפהפה שנגמר עם מסירת עומק של נועם כהן לאלון תורג'מן, שבעט חזק פנימה את ה-0:1
  • דקה 18: לירן סרדל נגח לא מספיק חזק לעבר ניסו קפילוטו, שנגח בעצמו לא מספיק חזק וקנדיל קלט.
  • דקה 24: שער! ניר לקס מסר רע היישר אל איתי בוגנים, שפרץ קדימה והכניע בקלות את קנדיל בדרך ל-0:2. שער קל מדי מבחינת סכנין
  • דקה 28: אוהד לויטה יצא לא טוב אל כדור גובה, אבל למזלו סכנין לא הצליחה לכבוש.
  • דקה 41: שער! בני סכנין חוזרת לעניינים. הגנת חיפה לא הצליחה להרחיק מספיק טוב, זה חזר אל מוטי ברשצקי שבעט דרופ קיק נהדר אל החיבורים וצימק ל-2:1
  • דקה 45: התקפה יפה של חיפה. בוגנים פרץ מימין והעביר רוחב אל אלון תורג'מן, שבעט בנגיעה, מחמוד קנדיל זינק והצליח להציל שער בטוח.
  • דקה 48: בוגנים הגביה מצד שמאל מצוין אל הרחבה, זה הגיע אל סרדל שבעט מהאוויר מעט מעל המשקוף.
  • דקה 49: שער! סער פדידה יצא למתפרצת, דהר קדימה ובעט חזק פנימה את ה-1:3 של הפועל חיפה
  • דקה 66: שער! בני סכנין לא מוותרת. גולדנברג העביר מסירת רוחב מימין אל מורה, שגבר על השומר שלו ובעט מקצה הרחבה עם רגל שמאל מדויק אל הפינה, 2:3
  • דקה 89: מורה הגיע מימין ובעט עם רגל שמאל אל הפינה הרחוקה לא רע בכלל, אוהד לויטה הגיב טוב והדף.
אלון תורג'מן שחקן הפועל חיפה. לילך וייס רוזנברג
אלון תורג'מן חוגג את שער היתרון/לילך וייס רוזנברג
חנן ממן שחקן הפועל חיפה. לילך וייס רוזנברג
פעיל בקישור של הפועל חיפה. ממן/לילך וייס רוזנברג
עומרי בן הרוש שחקן בני סכנין. לילך וייס רוזנברג
במדי הקבוצה החדשה שלו. בן הרוש/לילך וייס רוזנברג

הרכבים

בני סכנין: מחמוד קנדיל, ניקולה צ'ירקוביץ' (חגי גולדנברג, 60), אנטה פוליץ', עומרי בן הרוש, עבדאללה ג'אבר, מרואן קבהא (בירם כיאל, 46), איהאב גנאים (ארי מורה, 60), ניר לקס (פדיל זבידאת, 82), מוטי ברשצקי, רז שטיין (מופלח שלעאטה, 59), אנתוני וארן.

הפועל חיפה: אוהד לויטה, נועם כהן, לואי טהא (בן והבה, 70), ניסו קפילוטו, דודי טויטו (דור מלול, 69), גל אראל, לירן סרדל, סער פדידה (אלראוף ג'בארין, 56), חנן ממן (דודו אלטרוביץ', 64), איתי בוגנים, אלון תורג'מן (ג'ובייר בושנאק, 64).

אלישע לוי מאמן הפועל חיפה. לילך וייס רוזנברג
היה מרוצה מקצב המשחק של הקבוצה. לוי/לילך וייס רוזנברג

תגובות

מאמן הפועל חיפה אלישע לוי: "ניצחון ראשון, כדורגל טוב מאוד בהרבה דקות ושערים יפים. הקבוצה שיחקה טוב. בסוף קצת נאלצנו ללכת אחורה אבל יש לכך סיבות. להפועל חיפה יש שלד חזק וטוב ועם השחקנים שעדיין בחוץ אני מאמין שתהיה קבוצה טובה מאוד. יש לנו זרים ואנחנו מחפשים את הזר הרביעי. השלד הוא טוב כמו שאמרתי ואני מאמין שנצליח לחבר את זה עד תחילת הליגה. היום שיחקנו כדורגל טוב נגד קבוצה מצוינת כמו סכנין. היה לנו חשוב לנצח וגם לעבור שלב במפעל הזה. אנחנו עובדים על חיזוק ואני מקווה שעד תחילת העונה יהיה לנו זר נוסף".

חלוץ הפועל חיפה אלון תורג'מן: "כשחזרתי מאירופה לוקח זמן לחזור לתלם ולקצב ולכל הדברים שמסביב. חזרתי ובסוף העונה האחרונה כבשתי שני שערים. העונה נפתחה, אני מרגיש טוב, בטח עם אלישע. אני מרגיש טוב במגרש וזה מה שחשוב. ברגע שאני בזון שלי, אני יכול לספק מספרים. אני שמח שזה היה היום והצלחתי לעזור לקבוצה. לגבי השחקנים אני חייב לתת מילה טובה לצעירים שגם במשחק האחרון נכנסו ועשו עבודה טובה. בשביל זה הם פה ואנחנו נקבל אותם וניתן להם כל מה שצריך בשביל להצליח. חסרו לנו שלושה זרים היום וזה משמעותי. אנחנו מכוונים הכי גבוה, אנחנו קבוצה עם סגל של שחקנים ותיקים ומנוסים שיכולים להצעיד את הפועל חיפה קדימה ונעשה הכול כדי לעשות את זה".

מאמן סכנין שרון מימר: "מגיע לקהל כל הכבוד, אני מצטער שאכזבנו אותם, אבל הם הראו היום שסכנין מאוחדת מאחורי השחקנים והקבוצה. זה ייתן לנו אופטימיות לקראת ההמשך ואני בטוח שנשתפר. אנחנו תמיד חושבים על הדברים הלא טובים ולשפר אותם. יש פה קבוצה טובה, היום נתנו הרבה מתנות והרבה איבודי כדור שנתנו להפועל חיפה אפשרות לצאת למתפרצות ולתפוס אותנו לא מוכנים. אני מאמין שיהיה טוב". על מורה: "החלטנו בסוף העונה לשחרר את כל הזרים חוץ מאת לוקאס שפנדלהופר, שרצינו להשאיר ולא הצלחנו. היינו צריכים להביא חמישה זרים חדשים. מורה שחקן צעיר שיצא פעם ראשונה מברזיל, ייקח לו קצת להתאקלם, אבל יש לו איכויות ואני בטוח שנהנה ממנו בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully