וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרואן קבהא: "שמח שהגעתי למקום שמעריכים אותי ואוהבים אותי"

עודכן לאחרונה: 2.8.2021 / 20:11

קשרה החדש של סכנין, תיאר את ההרגשה להגיע לבית חדש בריאיון ל-103 fm. על התקופה בבאר שבע: "הבאתי להם כל מה שאני יכול לתת, היו שלוש וחצי שנים מוצלחות מאוד"

תקציר: הפועל באר שבע - ארדה 0:4/ספורט1

אחרי עונה לא פשוטה בהפועל באר שבע, מרואן קבהא מצא בית חם בבני סכנין. בריאיון ל-103 fm, הקשר שיתף את תחושותיו והרקע להחלטה שלו לעבור לקבוצה מהמגזר.

"אני שמח שבאמת הגעתי למקום שמעריכים אותי ואוהבים אותי, אחרי שלוש שנים בבאר שבע שהיו מוצלחות מבחינתי, גביע, אליפות, הגענו לליגה האירופית", אמר קבהא, שנזכר בתקופה שלו בבאר שבע: "בהתחלה זה לא כזה הסתדר. בשלוש וחצי שנים, הייתי שחקן משמעותי בהרכב, מבחינתי כל מה שאני יכול לתת הבאתי לבאר שבע בשנים האלו. זו הייתה תקופה מאוד טובה מבחינתי".

מרואן קבהא שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
מצא בית חדש. מרואן קבהא/קובי אליהו

על התחרות בהרכב: "משחקים בקבוצה 11 שחקנים שכולם צריכים להיות טובים. הגענו כדי לתת מהניסיון שלנו ולהצליח פה. בסופו של דבר צריך לבוא בכל משחק ולהוכיח, גם אם עברנו הרבה בקריירה, צריך לתת הכול בכל אימון, לתת את ה-200 אחוז ולהרים את סכנין. כי בשלוש שנים האחרונות, הם אחרי ירידת ליגה ומאבקי תחתית, אז רף הציפיות השנה עלה".

כשנשאל לדעתו על משחקי הפתיחה נגד מכבי תל אביב, מכבי חיפה והפועל באר שבע, השיב: "אני חושב שהפתיחה נגד אותן קבוצות טובה לנו. עדיף לקבל קבוצות כאלה בתחילת העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully