וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה שוקלת להחתים קשר קמרוני, חנן ממן טרם חתם על חוזה חדש

3.8.2021 / 12:01

הקבוצה בודקת אפשרות להחתים את בקארי נימאגה, קשר ששיחק בהארטברג האוסטרית בשנתיים האחרונות. במועדון מנסים לגשר על הפערים הכספיים עם ממן

תקציר ה-1:1 של הפועל חיפה מול הפועל חדרה בגביע הטוטו/ספורט1

הפועל חיפה ממשיכה לחפש קשר אחורי לקבוצה ולוואלה! ספורט נודע שבימים האחרונים בוחנים בקבוצה את האופציה של הקשר הקמרוני בקארי נימאגה. הקשר הוצע למועדון לפני כשבוע ובחיפה, בניגוד לשמות אחרים, לא שללו אחרי בדיקות ראשוניות וכעת בודקים ברצינות את האפשרות לצרף את הקשר.

נימאגה בן ה-26, יליד קמרון שייצג ב-2013 את נבחרת מאלי במונדיאל עד גיל 20, שיחק בשתי העונות האחרונות בהארטברג מהליגה הראשונה באוסטריה במדיה רשם 44 הופעות, שני בישולים ושלושה שערים. עוד לפני ההגעה שלו לאוסטריה עבר בקארי במחלקת הנוער של טוונטה ההולנדית, לאחר מכן שיחק חמש שנים בסקנדרבג האלבנית, במדיה רשם גם תשע הופעות בליגה האירופית ולאחר מכן אף שיחק בליגה השנייה בטורקיה.

בחיפה רוצים מאוד להתחזק בקשר אחורי, כאשר עדיין ישנה אופציה של קשר פורטוגלי וכעת גם אופציית נימאגה על השולחן.

שחקן הפועל חיפה חנן ממן, מול שחקן בני סכנין, חגי גולדנברג. מאור אלקסלסי
עדיין לא חתם על חוזה חדש. חנן ממן/מאור אלקסלסי

בנושא אחר, הקשר חנן ממן עדיין לא חתם על חוזה חדש ונראה שהצדדים עדיין לא מצליחים לגשר על הפער הכספי בנוגע לעונה האחרונה בחוזה. למרות הפערים והסחבת בחיפה מעריכים שהעניין יסתדר וממן יחתום.

מי שגם כן עדיין לא חתם הוא עמנואל סמדיה. בחיפה סיכמו מול השחקן את כל הפרטים אך טוענים שנושאים ביורוקרטיים מפרידים בינתיים בין הקשר ששיחק בעונה שעברה בהפועל אום אל פאחם לבין הצטרפות רשמית לחבורה של אלישע לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully