וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף הדרך של עומרי כספי: "לפעמים רוצים לפרוש בתנאים שלך"

18.7.2021 / 4:44

שחקנה של מכבי תל אביב התלבט האם להמשיך כשחקן פעיל ("התחושה היתה שימשיך") והחליט לתלות את הנעליים במסיבת עיתונאים מיוחדת (20:30, שידור חי בוואלה! ספורט). הצהובים יצטרכו להגיב ולמצוא לו מחליף - רומן סורקין המועמד המוביל להצטרף לסגל

מכבי תל אביב חוגגת זכייה בגביע המדינה/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

עומרי כספי יודיע הערב (ראשון) באופן רשמי על פרישה מכדורסל במסיבת עיתונאים מיוחדת (20:30, שידור חי בוואלה! ספורט). שחקנה של מכבי תל אביב בשנתיים האחרונות, שעשה היסטוריה בשנת 2009 והפך לישראלי הראשון שנבחר בסיבוב הראשון בדראפט ה-NBA ומשחק בליגה הטובה בעולם, החליט בתום שנתיים מלאות פציעות לתלות את הנעליים ולא להמשיך במדים הצהובים לעונה שלישית.

רק באמצע השבוע היו בטוחים במכבי תל אביב כי הכיוון של כספי שונה. השחקן שמר על קשר עם אנשי הקבוצה, ושוחח על התוכניות ועל המקום שיהיה לו בסגל אם יחליט להמשיך. "מעטים ידעו שהוא יותר קרוב לפרישה מאשר להמשך", סיפר אחד מאנשי הקבוצה אמש, "התחושה הייתה שהוא ימשיך. הכיוון בקבוצה היה שאם הוא לא רוצה לפרוש, למצוא לו את המקום בסגל".

שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי. דני מרון
בקרב מכבי תל אביב התחושה הייתה שימשיך. כספי/דני מרון

אלא שהברך של כספי נתנה את אותותיה מספר פעמים בשנתיים האחרונות, והחשש שלו שפציעה נוספת תגיע והוא ייאלץ להתחיל תהליך שיקום נוסף הכריעה. "לפעמים אתה רוצה לפרוש בתנאים שלך, ולא שהגוף שלך הכריע אותך", סיפרו במכבי תל אביב, "עומרי פורש עם דאבל, זה בטוח תרם להחלטה שלו".

במכבי תל אביב תיכננו לתת לכספי חוזה מקוצץ לקראת העונה הבאה אם היה מחליט לא לפרוש. השחקן היה מקבל את הכסף שמגיע לו מאופציית היציאה של הצהובים מהחוזה וחותם על חוזה חדש, אלא שהדברים הללו לא עמדו בסופו של דבר במבחן.

שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי. ברני ארדוב
"לפעמים אתה רוצה לפרוש בתנאים שלך, ולא שהגוף שלך הכריע אותך". כספי/ברני ארדוב

כעת הצהובים נמצאים בסיטואציה מוזרה - בקבוצה כבר חשבו כי השלימו את הסגל אם כספי לא יפרוש, ויצטרכו ככל הנראה להוסיף ישראלי נוסף לצד יפתח זיו, ג'ון דיברתולומיאו, ג'ייק כהן ועוז בלייזר, בלי שום קשר ליובל לוין שיעלה ככל הנראה מקבוצת הנוער.

שוק השחקנים רק הצטמצם בימים האחרונים, ובפני מכבי עומדים מספר מצומצם של אפשרויות לחיזוק הסגל. רומן סורקין הוא האפשרות הבכירה ביותר, כשכזכור בקיץ שעבר היה במשא ומתן מתקדם עם הקבוצה להחתמתו. שמות נוספים שנמצאים בשוק הם רפי מנקו, שון דאוסון ונמרוד לוי. כל אחד מהארבעה שואף לשחק באירופה, אך ההערכה היא שפנייה של הצהובים אליהם עשויה לשנות את התמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully