וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון הודיעה: סי ג'יי האריס ניצל את אופציית היציאה מחוזהו

עודכן לאחרונה: 17.7.2021 / 10:34

הגארד (30, 1.91) שהיה ממצטייני העונה שעברה של הסגולים ישלם לקבוצה פיצוי כספי ויעזוב לקבוצה חדשה לאחר שקיבל הצעה כספית טובה יותר. חולון החתימה עד כה את הסנטר מייקל קייזר ושמרה על בורדיון, משגב, פניני וג'ונסון

הפועל חולון הודיעה הבוקר (שבת) כי סי ג'יי האריס לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה. האריס ניצל את סעיף היציאה מחוזהו, שנחתם במהלך העונה שעברה, ישלם לחולון פיצוי כספי, ויעבור לקבוצה אחרת. "אנו מודים לסי ג'י על תרומתו הרבה למועדון בעונה החולפת ומאחלים לו הצלחה בדרכו החדשה", נכתב בהודעתה הרשמית של הקבוצה.

האריס (30, 1.91) הגיע לחולון אחרי קריירה שכללה את הליגה הראשונה בגרמניה, לטביה, פולין, טורקיה, צרפת וסין. הוא הפך מהר מאוד לשחקן המוביל של חולון כשרשם בליגת העל ממוצעים יפים של 15 נקודות, 4.1 אסיסטים ו-2.6 ריבאונדים למשחק. בפלייאוף הוא העלה את רמת המשחק שלו, בעוד חולון מגיעה לחצי גמר הפלייאוף, ורשם 19.6 נקודות, 4 אסיסטים ו-2.6 ריבאונדים למשחק.

שחקן הפועל חולון סי ג'יי האריס. האתר הרשמי של הפועל חולון, אתר רשמי
נפרד. האריס/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל חולון

חולון, שמינתה הקיץ את המאמן האיטלקי מאורציו בוסקאליה, עוברת בימים אלה תהליך של שינוי נרחב. הסגולים צירפו כבר את הסנטר מייקל קייזר ששיחק בעונה שעברה בלטביה, והשאירו בסגל את כריס ג'ונסון, פרדריק בורדיון, ניב משגב וגיא פניני. חולון תשתתף גם העונה בשלב הבתים של ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully