וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זהות המאמן החדש של וושינגטון עשויה לשנות את מסלול הקריירה של דני אבדיה"

הוויזארדס צפויים לבחור בקרוב במחליפו של סקוט ברוקס, העיתונאי בן מהיץ' ניתח: "שמו של דני חייב להיות על הפרק כשמראיינים מועמדים"

נבחרת ארצות הברית בכדורסל לטוקיו 2020/מתוך יוטיוב

וושינגטון ממשיכה לחפש אחר מאמן חדש. היום אמורים הוויזארדס לראיין פעם נוספת את ווס אנסלד ג'וניור, ומחר להיפגש עם עוזר המאמן של דאלאס ג'מאל מוסלי. שניהם נחשבים כרגע למועמדים המובילים להיכנס לנעליו של סקוט ברוקס, ולפי העיתונאי האמריקאי בן מהיץ', אחת המטרות המובילות של המאמן החדש תהיה לנסות ולמקסם את הפוטנציאל של דני אבדיה.

"ההתקפה היתה מבולגנת מאוד ופגעה בהתפתחות הקבוצתית", כתב מהיץ'. "ואף שחקן לא סבל מכך יותר מאשר אבדיה. השם שלו חייב להיות על הפרק כל הזמן כשמדברים עם מאמנים חדשים. הג'נרל מנג'ר טומי שפרד התמוגג כשהצליח להשיג אותו בבחירה התשיעית בדראפט הקודם, הוא הושווה לפורוורדים מגוונים כמו הידו טורקוגלו וגורדון הייוורד, אבל מסיבה כלשהי, סקוט ברוקס השתמש בו בקלעי ותו לא.

"הוויזארדס היו מדורגים במקום ה-27 בליגה במסירות למשחק. אבדיה - הילד שידוע בזכות המסירות שלו וראיית המשחק המרשימה לשחקן בגובה שלו - נשכח. דני מתאים לתכניות ארוכות הטווח של המועדון, אבל כפי שהוויזארדס כבר למדו בעבר, התכניות יכולות להשתנות במהרה אם השחקן לא משתפר במסגרת הזמן הצפויה".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול קיירי אירווינג, ברוקלין נטס. AP
נשכח בהתקפה. אבדיה/AP

מהיץ' סיכם וכתב: "בעוד הימים חולפים ו-וושינגטון היא אחת משתי קבוצות ללא מאמן, אבדיה, שמנסה להתאושש מהסדק ברגלו ואולי ישתתף בליגת הקיץ, צריך להקדיש תשומת לב רבה לחיפוש אחר מאמן. זה יכול לשנות את מסלול הקריירה שלו בוויזארדס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully