וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטלות הקיץ של דני אבדיה והמועמדים החדשים והמפתיעים לאימון וושינגטון

ב"אתלטיק" טוענים: אבדיה צריך לעבוד על הקליעה וההגנה. לפי NBC, "הוויזארדס הולכים לבחור בדמות ללא ניסיון כמאמן ראשי ב-NBA". על הפרק, בין היתר: מאמן נבחרת גרמניה לשעבר, ושחקן עבר בן 31

נבחרת ארצות הברית בכדורסל לטוקיו 2020/מתוך יוטיוב

שבועיים חלפו מאז שוושינגטון הודיעה על פרידה מסקוט ברוקס, והקבוצה ממשיכה בחיפושים אחר מחליף. בתקשורת האמריקאית העלו ביממה האחרונה שמות חדשים של מועמדים שאמורים להתראיין לתפקיד, וביניהם כריס פלמינג, רונאלד נורד וכריס קווין - אף אחד מהם מעולם לא שימש כמאמן ראשי ב-NBA.

פלמינג, 51, זכור לחובבי הכדורסל האירופי בעיקר מתקופתו בבאמברג (2008-2014) ובנבחרת גרמניה (2014-2017). בשנים האחרונות שימש כעוזר מאמן בדנבר, ברוקלין ושיקגו. "הוויזארדס נותנים משקל רב לניסיון בינלאומי, ונראה שהם הולכים לשכור מאמן ללא ניסיון קודם כמאמן ראשי ב-NBA", נכתב ברשת NBC. "לוושינגטון יש יותר שחקנים בינלאומיים מכל קבוצה אחרת כרגע, והג'נרל מנג'ר טומי שפרד מוקסם מהמשחק העולמי".

בשנים האחרונות התראיין פלמינג למשרת המאמן הראשי בניו יורק ובשיקגו, אך לא קיבל את התפקיד.

מאמן נבחרת גרמניה לשעבר כריס פלמינג. Thanassis Stavrakis, AP
ניסיון אירופי עשיר. פלמינג/AP, Thanassis Stavrakis

השם המפתיע ביותר ברשימה הוא זה של נורד, בסך הכול בן 31. שחקן מכללת באטלר בעבר משמש החל מ-2018 כעוזר מאמן בשארלוט, וכבר התראיין על ידי ראשי הוויזארדס. כמוהו גם קווין בן ה-37, ששיחק בעבר במיאמי, ניו ג'רזי וסן אנטוניו, ולאחר מכן בילה שנתיים גם בכדורסל האירופי. מאז 2014 הוא משמש כעוזרו של אריק ספולסטרה במיאמי.

עוד בוושינגטון: כתב "האתלטיק" פרד כץ טוען שאלו התחומים עליהם דני אבדיה צריך לשים דגש במהלך הקיץ: "זה מתחיל בקליעה מבחוץ. היא נראית לפעמים לא יציבה, והוא יהיה חייב לתקן את זה. יכול להיות שזה לא תהליך של קיץ אחד, אלא של כמה קיצים. בנוסף, הוא יצטרך לשפר את ההגנה שלו. הוא עשה יותר מדי עבירות בתור רוקי. אחרי שהוא יעשה את זה, אולי נתחיל לראות איך הוא באמת בתור מוביל כדור ופליימייקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully