וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מודים: "ההחלטה על שחרור ג'ונס - מהקשות שקיבלנו בשנים האחרונות"

7.7.2021 / 11:23

הגארד האמריקאי (28, 1.88) ששיחק בעונה שעברה בהצלחה במדים הצהובים צפוי לקבל הודעה על שחרורו לאחר לבטים רבים. זוסמן צפוי לעזוב, בלייזר עשוי להישאר כשגם סורקין, גוט ודאוסון בתמונה

חגיגות האליפות של מכבי תל אביב/צילום: לילך וייס

כשבסגלה שמונה זרים חתומים, מכבי תל אביב קרובה להשלמת הסגל לעונת 2021/22. הצהובים הודיעו אתמול (שלישי) על החתמתו של קינן אוואנס לעונה עם אופציה לשנתיים נוספות, ולמעשה הגיעו למכסה המותרת של זרים הרשומים באיגוד הכדורסל. הקבוצה יכולה להחתים עוד זרים, אך מעבר לשמונה לא יוכלו לרשום באיגוד, ואם ירצו לבצע חילוף, שחקן שייכנס לסגל ייחשב לחילוף במכסה, כשלקבוצה יהיה מותר לעשות שני חילופים כאלה.

שחקן מכבי תל אביב כריס ג'ונס מול שחקן הפועל גלבוע/גליל אייזאה קאזינס. אודי ציטיאט
החלטה לא פשוטה. ג'ונס/אודי ציטיאט

מי שצפוי לקבל הודעה עד לסוף השבוע על אי מימוש האופציה עליו לעונה הבאה, ולמעשה על שחרורו, הוא הגארד כריס ג'ונס. בקבוצה הודו כי ההחלטה לגבי ג'ונס הייתה לא פשוטה. "המעמד שלו וההחלטה לגביו השתנתה יותר מפעם אחת לא רק במהלך העונה, אלא גם במהלך הקיץ", סיפר אחד מאנשי הקבוצה. "זאת אחת ההחלטות הקשות ביותר שלנו לגבי שחקן עם אופציה ממה שאנחנו זוכרים בשנים האחרונות".

ג'ונס (28, 1.88) הגיע למכבי תל אביב אחרי שנה בבורסהספור הטורקית כשלפני כן שיחק בליגות במונגוליה, שוויץ ובלגיה. הוא היה לגארד המחליף של הקבוצה ורשם ב-17.5 דקות למשחק ביורוליג 7 נקודות, 2.8 אסיסטים ו-1.8 ריבאונדים. בליגת העל הוא היה דומיננטי יותר עם 11.8 נקודות ו-4.9 אסיסטים למשחק ב-23.7 דקות בממוצע בליגה הסדירה.

שחקן מכבי תל אביב עוז בלייזר. דני מרון
השארתו על הפרק. בלייזר/דני מרון

הקבוצה צפויה להחזיק בסגל בין ישראלי נוסף לשניים. עד כה בסגל של יאניס ספרופולוס יש 11 שחקנים - 8 זרים ושלושה ישראלים - הקפטן ג'ון דיברתולומיאו, יפתח זיו וג'ייק כהן. במועדון הבינו מיובל זוסמן כי לא ימשיך, כשהשארתו של עוז בלייזר עוד על הפרק. שחקנים ישראלים נוספים שנמצאים ברשימות של הצהובים להשלמת הסגל הם גולן גוט, רומן סורקין ושון דאוסון.

דראגן בנדר צפוי לחתום גם כן על חוזה לעונה נוספת, ויעבור שיקום בישראל בחודשים הבאים כשהמטרה היא להחזירו לקבוצה לקראת חודש ינואר או פברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully