וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ג'ייק כהן חזר לקדנציה שלישית

עודכן לאחרונה: 5.7.2021 / 9:33

החתמה שישית של הצהובים הקיץ: שחקן הפנים בן ה-30 חתם רשמית ויחליף את טי ג'יי קליין אחרי שנה באוברדוירו הספרדית, במדיה רשם 8.2 נקודות ו-3.8 ריבאונדים למשחק. כהן: "נרגש לחזור שוב למשפחה בצהוב"

חגיגות האליפות של מכבי תל אביב/צילום לילך וייס

שוב צהוב, בפעם השלישית: מכבי תל אביב הודיעה היום (שני) על החתמתו של ג'ייק כהן. שחקן הפנים בן ה-30, ששיחק במדי הצהובים בעונת 2012/13, עזב וחזר לקדנציה נוספת בין 2017 ל-2020, הוא ההחתמה השישית של האלופה הישראלית הקיץ, אחרי הסנטר ג'יילן ריינולדס, הגארד/פורוורד ג'יימס נאנלי, הפורוורד דרק וויליאמס, הגארד קמרון טיילור והרכז יפתח זיו.

"אני נרגש לחזור הביתה למשפחה בצהוב", אמר ג'ייק כהן לאתר הרשמי של המועדון. "זה כבוד לשחק שוב עבור מכבי תל אביב ואני מקווה לעזור למועדון להשיג את מטרותיו. נתראה בקרוב בהיכל".

"אנחנו מקבלים בברכה את ג'ייק כהן בחזרה. כולם מכירים את ערכו של ג'ייק כאדם וכשחקן", הגיב המאמן יאניס ספרופולוס לאחר החתימה. "זאת הסיבה שאנחנו שמחים שהוא מצטרף אלינו מחדש כדי להיאבק יחד על כל המטרות".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס עם ג'ייק כהן. דני מרון
שוב ביחד. ג'ייק כהן עם יאניס ספרופולוס/דני מרון

כהן (30) שיחק העונה בשורות אוברדוירו הספרדית במדיה רשם ממוצעים לא רעים של 8.2 נקודות ו-3.8 ריבאונדים ב-21 דקות למשחק בליגה. בארבע העונות שלו במדי הצהובים ביורוליג רשם ממוצעים של 2.2 נקודות ו-1.2 ריבאונדים ב-63 משחקים, מהם פתח בארבעה. כהן ישלים מצבת פורוורדים חדשה יחד עם וויליאמס וננאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully