וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טננבאום נחת בהולנד, ייכנס לבידוד ויצטרף למכבי תל אביב במחנה

3.7.2021 / 14:02

הצהובים ימריאו למחנה האימונים בהולנד, השוער שהגיע מברזיל עבר בדיקת קורונה בה יצא שלילי ויחבור לשאר השחקנים. ב-13 ביולי: משחק אימון מול הירנביין

יונתן כהן בחגיגות הזכייה של מכבי תל אביב בגביע המדינה/צילום גולשים

מכבי תל אביב תמריא מחר (ראשון) למחנה האימונים שתקיים בהולנד. בימים האחרונים, לאחר החתימה של דניאל טננבאום על חוזה חדש בקבוצה לשנתיים, תהו במועדון מה לעשות בנוגע לשוער, שהיה בחודש האחרון בחופשת מולדת בברזיל.

מאחר שהחזרה לארץ מברזיל מחייבת בידוד ארוך, בדקו במועדון מה הכי נכון לעשות והשוער כבר נחת בהולנד לפני מספר ימים אחרי שעבר בדיקת קורונה בה יצא שלילי. לפי חוקי המדינה בהולנד, הגעה מברזיל למדינה מחייבת בידוד של חמישה ימים, ולכן השוער ישלים את הבידוד שם ואז יוכל להצטרף למכבי תל אביב שתגיע מחר בטיסה ישירה מישראל.

בניגוד לטננבאום, הנריק סבוריט, שחתם אף הוא באמצע השבוע, נחת בישראל מכיוון שבהגעה מספרד לארץ אין חובת בידוד למתחסנים ולכן הוא נמצא בישראל וימריא עם הקבוצה להולנד.

דניאל טננבאום שוער מכבי תל אביב. אריאל שלום
יצטרף לחבריו אחרי בידוד. טננבאום/אריאל שלום

הקבוצה טרם פרסמה מי יהיו היריבות שלה במשחקי ההכנה במחנה, אבל אחת מהן תהיה הירנביין שהודיעה על מפגש עם הצהובים ב-13 ביולי בשעה 19:30. זה יהיה המשחק האחרון של מכבי תל אביב בהולנד ויום לאחר מכן כבר תשוב ארצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully