וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: יאניס אנטטוקמפו וטריי יאנג בספק למשחק ה-6 בגמר המזרח

עודכן לאחרונה: 3.7.2021 / 11:22

על פי דיווחים בארה"ב, לא ברור אם כוכבי מילווקי ואטלנטה שנעדרו מהמשחק הקודם יחלימו בזמן. מקמילן: "אם טריי יכול היה לשחק, הוא היה משחק"

פיניקס חוגגת את ההעפלה לגמר ה-NBA/מתוך הטוויטר של פיניקס סאנס

הפעם האחרונה שבה הגיעה מילווקי באקס לגמר ה-NBA אי שם ב-1974, לפני כמעט 50 שנים. 50 שנים! מחר בלילה (בין שבת לראשון) ייערך המשחק השישי בסדרת גמר המזרח, בו מילווקי, שמובילה 2:3 בסדרה, תוכל להשלים את המשימה ולהעפיל לגמר ה-NBA אחרי עונה מצוינת מבחינתה.

אלא שעל פי דיווחים בארצות הברית, יש סיכוי לא רע שמילווקי תיאלץ להסתדר פעם נוספת ללא כוכבה הגדול יאניס אנטטוקמפו, שנפצע בברכו והחמיץ את המשחק הקודם. עוד טוענים בארצות הברית שגם כוכב אטלנטה, טריי יאנג, שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים בשל פציעה בכף רגלו, נמצא בספק להתמודדות. "לא ברור אם הם ישחקו במשחק הקרוב, למעשה רק בסמוך למשחק יודיעו הקבוצות האם הם יוכלו לקחת חלק במפגש המסקרן", נכתב באתר הרשמי של ה-NBA.

הכוכב היווני של מילווקי נפצע בברך במהלך המשחק הרביעי, והחמיץ את המשחק החמישי, בו ניצחו חבריו את ההוקס ועלו ל-2:3 בסדרה. לעומתו, יאנג נעדר משני המשחקים האחרונים, ונראה שהיעדרותו השפיעה הרבה יותר על ההוקס מאשר ההיעדרות של היווני על מילווקי; אטלנטה הייתה חלשה מאוד במשחק האחרון, נראתה אובדת עצות ובסופו של דבר גם הרימה ידיים.

"אם טריי יכול היה לשחק, הוא היה משחק", אמר נייט מקמילן. "גם טריי עצמו וגם הצוות הרפואי מעדכנים אותנו על מצבו. הוא סובל מכאב שלא מאפשר לו לשחק בנוחות וכל עוד זה לא עובר לו, הוא לא יתלבש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully