וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשראת שאקיל: שחקני המשנה של מילווקי גילו את עצמם מחדש

ברוק לופז שחזר את ימיו כשחקן פוסט אפ, כריס מידלטון הוכיח שהוא מסוגל לתפקד גם ככוכב המרכזי, בובי פורטיס התבסס כחביב הקהל: השחקנים שהגיעו כדי להשלים את אנטטוקומפו מצאו נישה חדשה בלעדיו

פיניקס חוגגת את ההעפלה לגמר ה-NBA/מתוך הטוויטר של פיניקס סאנס

מילווקי באקס עוצבה בקיץ בהתאם למידות ולצרכים של יאניס אנטטוקומפו, אבל הלילה (בין חמישי לשישי), במאני טיים של המאני טיים של העונה, היא גילתה את עצמה מחדש בלעדיו. הניצחון 112:113 במשחק החמישי בגמר המזרח, שהעניק להם יתרון 2:3 על אטלנטה, המחיש ששחקני המשנה של הבאקס יכולים לעשות התאמות, ובמקרה הצורך גם לקחת את המושכות.

זה התחיל אצל ברוק לופז, שהשווה את שיא הפלייאוף האישי שלו עם 33 נקודות ב-14 מ-18 מהשדה. 26 מ-33 הנקודות של הסנטר הוותיק באו מאיזור הצבע, והוא הרבה לקבל את הכדור במצבי פוסט אפ, כשהוא משחזר את הימים בתחילת הקריירה, כשהמהלך עדיין היה פופולרי, והקליעה מבחוץ שלו עדיין לא התפתחה.

"היינו חייבים למצוא דרך לתת לעצמנו צ'אנס לנצח. לשלוח את ברוק לאיזור הצבע היה הדבר הטבעי לעשות, כי הוא עשה את זה כל הקריירה", הסביר מאמן הבאקס מייק בודנהולזר.

ברוק לופז, מילווקי באקס. Aaron Gash, AP
חזר לתחילת הקריירה. ברוק לופז/AP, Aaron Gash

"אני מנסה לעזור במה שאפשר לקבוצה שלי - בין אם זה אומר לשחק כדורסל מודרני של שלשות וריווח, ובין אם ללכת פנימה", הסביר לופז. "היום שיחקנו כדורסל קבוצתי, בהתקפה ובהגנה. עזרנו אחד לשני, יצרנו מהלכים, נתנו את האקסטרה פאס. היה ממש כיף".

ג'רו הולידיי התראיין בסיום לפאנל הפרשנים של TNT שכולל את שאקיל אוניל, והסביר לו ש"ברוק כנראה הקשיב לך. אתה מטיף כל הזמן למהלכי פוסט אפ, אז הוא יישם את זה".

גם הולידיי עצמו נדרש הפעם לקחת צעד קדימה ולהיות יציב יותר בהתקפה, אחרי שבמהלך העונה לא היה עקבי. זה הסתיים עם 25 נקודות ו-13 אסיסטים.

"ידעתי שאני צריך להיות אגרסיבי כשיאניס בחוץ. הדרך הכי טובה לעזור לקבוצה מבחינתי היא לחדור לצבע, למצוא את השחקנים הפנויים, ולקלוע שצריך", הסביר הולידיי.

בובי פורטיס שפתח בחמישייה במקום יאניס, סיים עם 22 נקודות ב-36 דקות, והמשיך לבסס את עצמו כחביב הקהל במילווקי, כשקיבל תשואות רמות. "זו עיר של צווארון כחול, ואני שחקן של צווארון כחול", הסביר הפורוורד, והסביר: "להגיע לכאן הייתה ההחלטה הטובה בקריירה שלי. יש כאן ותיקים טובים כמו ברוק ויאניס, והמאמן דורש שאתפקד בשני צידי המגרש. זה קל כשיש לידך שחקנים כאלה".

עוד בוואלה!

ללא הכוכבים בשני הצדדים: מילווקי גברה 112:123 על אטלנטה ועלתה ל-2:3 בגמר המזרח

לכתבה המלאה
בובי פורטיס, מילווקי באקס חוגג. רויטרס
"מילווקי עיר של צווארון כחול, אני שחקן של צווארון כחול". בובי פורטיס/רויטרס

גם כריס מידלטון ממשיך להראות יכולות של כוכב מרכזי, ומסרב להיכנע למי שמגדיר אותו כסיידקיק של יאניס. "אני יודע למה אני מסוגל", הסביר מידלטון שקלע 26 נקודות והוסיף 13 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. "ידעתי שבמשחק הזה ההגנה תקדיש יותר תשומת לב אליי ואל ג'רו, וניסיתי לערב יותר את החברים לקבוצה. כולם נכנסו לקצב, זה היה משחק נהדר", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully