וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא הכוכבים בשני הצדדים: מילווקי גברה 112:123 על אטלנטה ועלתה ל-2:3 בגמר המזרח

יאניס אנטטוקומפו וטריי יאנג הפצועים נעדרו, שיא פלייאוף של ברוק לופז עם 33 נקודות והתעלות של שאר חברי הצוות המסייע סידרה לבאקס את הניצחון החשוב. 28 של בוגדן בוגדנוביץ' לא הושיעו את ההוקס, שבין שבת לראשון ינסו לכפות משחק שביעי ומכריע

פיניקס חוגגת את ההעפלה לגמר ה-NBA/מתוך הטוויטר של פיניקס סאנס

לאור הפציעות הרבות של הכוכבים, פלייאוף 2021 מעמיד במבחן לעיתים קרובות את שחקני המשנה של כל קבוצה. הלילה (בין חמישי לשישי) קיבלו חברי הצוות המסייע של מילווקי ואטלנטה אתגר של ממש, כשהכוכבים בשני הצדדים - יאניס אנטטוקומפו וטריי יאנג - נעדרו בשל פציעות. לפחות הפעם, הבאקס היו אלה שנענו למשימה, כשארבעה שחקנים עם 20 נקודות ומעלה סחפו אותם לניצחון 112:123 שקבע 2:3 לזכותם בגמר המזרח, והשאיר אותם במרחק של ניצחון בודד מהעפלה לגמר ה-NBA לראשונה מאז 1974.

מילווקי הראתה אופי מהרגע הראשון, והתנפלה על ההוקס כבר בדקות הראשונות. בחסות דקות נהדרות של ברוק לופז וכריס מידלטון, היתרון של הבאקס עמד על 20 נקודות כבר במהלך הרבע הראשון. בוגדן בוגדנוביץ' לקח אחריות באטלנטה וקיזז את ההפרש לחד ספרתי כמעט במו ידיו, אבל אז ג'רו הולידיי ובובי פורטיס (שפתח בחמישייה במקום יאניס, והמשיך להרשים) לחצו על הדוושה, ודאגו שהניצחון של הבאקס לא יוטל בספק בדקות הסיום, אחרי משחק בו הובילו לכל אורך הדרך ולא שמטו את היתרון אפילו לרגע אחד.

יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס. רויטרס
חגג מהספסל. יאניס/רויטרס
טריי יאנג, אטלנטה הוקס. Aaron Gash, AP
להיעדרות שלו לא נמצאו תשובות. טריי יאנג/AP, Aaron Gash

הבאקס אמנם קיבלו 12 נקודות בלבד מהספסל, אבל נהנו ממשחק התקפי משובח של שחקני החמישייה: ברוק לופז היה מעל כולם עם שיא פלייאוף אישי של 33 נקודות - 26 מהן באיזור הצבע - ב-75 אחוז מהשדה, כריס מידלטון הראה יכולות מגוונות עם 26, 13 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, ג'רו הולידיי שוב עשה קצת מהכל והגיע ל-25 נקודות, 13 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, ובובי פורטיס המשיך בסדרה המוצלחת כשתרם 22 ו-8 ריבאונדים.

מנגד, את אטלנטה הוביל בוגדן בוגדנוביץ' עם 28, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, ג'ון קולינס ודנילו גלינארי סייעו עם 19 כל אחד ולו וויליאמס סיים עם 17 (ו-6 איבודים), אבל ההוקס לא הצליחו לאיים בצורה ממשית על הניצחון, למרות יום קליעה עדיף מחוץ לקשת (15 שלשות ב-40 אחוז לעומת 9 ב-31 אחוז של הבאקס).

ברוק לופז, מילווקי באקס. Aaron Gash, AP
חגג בצבע. ברוק לופז/AP, Aaron Gash
בובי פורטיס, מילווקי באקס חוגג. רויטרס
האקס פקטור. בובי פורטיס/רויטרס

בלילה שבין שבת לראשון שתי הקבוצות יחזרו לאטלנטה, וההוקס יקוו לקבל בחזרה את טריי יאנג בניסיון לכפות משחק שביעי ומכריע מהסוג שכבר צלחו בפלייאוף הנוכחי. הבאקס, מנגד, יודעים שסיכויי ההתאוששות של יאניס נמוכים יותר, אבל מעודדים מהיכולת של שחקני המשנה וכבר מדמיינים את סדרת הגמר מול כריס פול ופיניקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully