וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני קייראט: מכבי חיפה הביסה 1:6 את שרלרואה במשחק הכנה

עודכן לאחרונה: 2.7.2021 / 18:00

שרי כבש (38) ובישל לאצילי (42 ו-82), דוד בפנדל (72), גולדברג (74) ואשכנזי (77) השלימו. מוחמד, שהר וסטריין גם שותפו. היריבה הקזחית חגגה עם 0:5 בליגה

אוהדי מכבי חיפה מדליקים אבוקות במחנה האימונים של הקבוצה/(לפי סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים)

מכבי חיפה קיימה היום (שישי) את משחק ההכנה האחרון שלה לפני המפגש עם קייראט במוקדמות ליגת האלופות ביום רביעי. הירוקים, שנמצאים במחנה האימונים בהולנד, הביסו 1:6 את שרלרואה הבלגית במשחק ממנו נעדר חוסה רודריגס בשל רגישות בצוואר, גודסוויי דוניו בגלל רגישות בשריר הירך האחורי ועופרי ארד שעדיין סובל מפציעה ויחמיץ את המשחק הראשון מול קייראט.

דין דוד שחקן מכבי חיפה. אתר מכבי חיפה, אתר רשמי
בעוד חמישה ימים הדבר האמיתי. דין דוד/אתר רשמי, אתר מכבי חיפה

האלופה הישראלית עלתה ליתרון בדקה ה-38 משער של צ'ארון שרי, שבעט כדור חופשי אל המשקוף ופנימה כדי לקבוע 0:1. כעבור ארבע דקות כבש רמי גרשון שער עצמי, שקבע 1:1. שרי הוסיף לשער שלו גם בישול בדקה ה-54 כשמסר לעומר אצילי שבעט פנימה את ה-1:2. בדקה ה-71 קיבלה מכבי חיפה פנדל אחרי שמאור לוי הוכשל ברחבה ודין דוד בעט פנימה את הפנדל. שון גולדברג גם הצליח לכבוש בדקה ה-74 אחרי בישול של לוי. גם יובל אשכנזי נכנס אל רשימת הכובשים בדקה ה-77 אחרי בישול של אצילי, שהוסיף עוד אחד אחרי טעות בהגנה בדקה ה-82 כדי לקבוע 1:6.

שניים מהשחקנים שהגיעו הקיץ - בן שהר ועלי מוחמד - פתחו בהרכב מכבי חיפה, שכלל את ג'וש כהן, רז מאיר, בוגדן פלאניץ', רמי גרשון, סאן מנחם, עלי מוחמד, נטע לביא, מוחמד אבו פאני, צ'ארון שרי, בן שהר ודולב חזיזה. דין דוד נכנס כמחליף במחצית, ריאן סטריין, אורי דהן ושון גולדברג נכנסו בדקה ה-60. סטריין נפגע בראשו והוחלף בדקה ה-73.

גם קייראט הביסה לפני המשחק ביום רביעי, רק שהיא עשתה את זה בליגה עם 0:5 על אטיראו. ארתור שושנאצ'ב כיכב עם צמד והעלה את מאזנו לתשעה שערים כסגן מלך שערי הליגה, חברו ז'וזה קאנטה חגג את השמיני שלו. קייראט במקום השלישי בקזחסטן, מרחק ארבע נקודות מהמוליכה אסטנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully